Запис Детальніше

Конкурентоспроможність персоналу організації та шляхи її підвищення (на прикладі туристичного агентства «Жирафф»)

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Конкурентоспроможність персоналу організації та шляхи її підвищення (на прикладі туристичного агентства «Жирафф»)
Competitiveness of the personnel of the organization and ways of its improvement (on the example of the travel agency "Zhiraff")
 
Creator Федорук, М.В.
 
Subject конкурентоспроможність
фактори конкурентоспроможності
оцінка конкурентоспроможності
туристичне агентство
економічна ефективність
competitiveness
competitiveness factors
competitiveness assessment
travel agency
economic efficiency
 
Description Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процеси підвищення конкурентоспроможності персоналу туристичного агентства «Жирафф». В роботі розглядаються теоретичні засади конкурентоспроможності персоналу, поняття конкурентоспроможності персоналу, фактори формування конкурентоспроможності персоналу, концептуальні підходи до оцінки конкурентоспроможності персоналу підприємства.
Здійснено аналіз кількісних та якісних характеристик персоналу підприємства, проведено оцінку конкурентоспроможності персоналу туристичного агентства «Жирафф».
Розроблено напрями підвищення конкурентоспроможності персоналу туристичного агентства «Жирафф», а саме підготовка і навчання менеджерів туристичного агентства за напрямом медичного туризму, підвищення кваліфікації персоналу, удосконалення оцінки менеджерів туристичного агентства. Наведена прогнозна оцінка ефективності напрямів підвищення конкурентоспроможності персоналу туристичного агентства «Жирафф».
Master's qualification work consists of three sections. The object of research is the processes of increasing the competitiveness of the staff of the travel agency "Zhiraff". The article deals with the theoretical principles of personnel competitiveness, the concept of the competitiveness of personnel, factors of forming the competitiveness of personnel, conceptual approaches to the assessment of the competitiveness of the company's staff.
The analysis of quantitative and qualitative characteristics of the personnel of the enterprise was carried out, an assessment of the competitiveness of the staff of the travel agency "Zhiraff".
The directions of improving the competitiveness of the staff of the travel agency "Zhiraff", namely, the training and training of travel agency managers in the field of medical tourism, personnel development, and the improvement of the evaluation of travel agency managers are developed. The predictive estimation of efficiency of directions of increase of competitiveness of staff of travel agency "Zhiraff" is presented.
 
Date 2018-12-10T22:53:54Z
2018-12-10T22:53:54Z
2017
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8037
 
Language uk