Запис Детальніше

Товарознавча характеристика асортименту, споживчих властивостей та експертиза парфумерних товарів

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Товарознавча характеристика асортименту, споживчих властивостей та експертиза парфумерних товарів
Commodity characteristics of the assortment, consumer properties and expert examination of perfumery goods
 
Creator Савкова, А.М.
 
Subject парфумерні вироби
ринок
споживчі властивості
асортимент
особливості експертизи
якість
фальсифікація
інспекційна перевірка
захист прав споживачів
perfumery
market
consumer properties
assortment
expertise
quality
falsification
inspection inspection
consumer rights protection
 
Description У роботі проаналізовано особливості формування асортименту парфумерних товарів на ринку України; визначено чинники, що формують споживчі властивості парфумерних товарів; надано характеристику об’єктам дослідження та застосовано основні методи дослідження при проведенні експертизи якості; досліджено особливості проведення товарознавчої експертизи парфумерних товарів; проведено експертизу парфумерних товарів із застосуванням експертного методу; визначено особливості ідентифікації та фальсифікації парфумерних товарів; розроблено методику проведення інспекційної перевірки реалізації парфумерних товарів (за матеріалами ТОВ «Науково-дослідний інститут судової експертизи та оцінки») та надано рекомендації споживачам щодо захисту своїх прав при придбанні та використанні парфумерних товарів.
The peculiarities of the formation of the range of perfumery products in the Ukrainian market are analyzed; the factors forming the consumer properties of perfumery goods are determined; the characteristics of the objects of research were given and the main methods of research were used during the quality examination; the features of conducting commodity examination of perfumery goods are investigated; Expertise of perfumery products with the use of an expert method was conducted; the features of identification and falsification of perfumery goods are determined; developed a methodology for carrying out the inspection inspection of the implementation of perfumery products (based on the materials of LLC "Research Institute of Forensic Examination and Evaluation") and provided advice to consumers to protect their rights in the purchase and use of perfumery products.
 
Date 2018-12-11T20:37:19Z
2018-12-11T20:37:19Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8045
 
Language uk