Запис Детальніше

PR в маркетинговій діяльності вищого навчального закладу (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів та школярів «Реклама-Фест»)

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PR в маркетинговій діяльності вищого навчального закладу (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів та школярів «Реклама-Фест»)
Public Relations in a Higher Educational Institution (based on the example of International contest for students and schoolchildren «Reklama-Fest»)
 
Creator Анцупова, М.Л.
 
Subject PR
PR-захід
маркетингові дослідження
канали просування
освітні послуги
комунікативна ефективність
PR
PR–event
marketing research
promotion channels
educational services
communicative effectiveness
 
Description У роботі розглядаються теоретичні аспекти: PR-діяльності вищих навчальних закладів, методи визначення та виміру ефективності PR-заходів.
Проаналізовано: діяльності кафедри маркетингу ОНЕУ та міжнародного конкурсу «Реклама-Фест», а також їх конкурентне середовище, проведений SWOT-аналіз конкурсу, проаналізовані результати письмового та онлайн-опитування учасників міжнародного конкурсу «Реклама-Фест» до та після проведення заходу.
Запропоновано: ввести систему оцінювання роботи студентів з організації PR-заходу, фірмовий стиль конкурсу, що буде поєднувати усі графічні матеріали конкурсу, використання нових інструментів PR.
Thesis consists of three chapters. Object of study: International contest for students and schoolchildren «Reklama-Fest»)». Diploma thesis deals with theoretical aspects of Public Relations in a Higher Educational Institution and the methods and models of PR-event Effectiveness Measuring.
 
Date 2018-12-11T22:08:23Z
2018-12-11T22:08:23Z
2017
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8060
 
Language uk