PR в маркетинговій діяльності вищого навчального закладу (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів та школярів «Реклама-Фест»)
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
PR в маркетинговій діяльності вищого навчального закладу (на прикладі Міжнародного конкурсу для студентів та школярів «Реклама-Фест»)
Public Relations in a Higher Educational Institution (based on the example of International contest for students and schoolchildren «Reklama-Fest») |
|
Creator |
Анцупова, М.Л.
|
|
Subject |
PR
PR-захід маркетингові дослідження канали просування освітні послуги комунікативна ефективність PR PR–event marketing research promotion channels educational services communicative effectiveness |
|
Description |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти: PR-діяльності вищих навчальних закладів, методи визначення та виміру ефективності PR-заходів. Проаналізовано: діяльності кафедри маркетингу ОНЕУ та міжнародного конкурсу «Реклама-Фест», а також їх конкурентне середовище, проведений SWOT-аналіз конкурсу, проаналізовані результати письмового та онлайн-опитування учасників міжнародного конкурсу «Реклама-Фест» до та після проведення заходу. Запропоновано: ввести систему оцінювання роботи студентів з організації PR-заходу, фірмовий стиль конкурсу, що буде поєднувати усі графічні матеріали конкурсу, використання нових інструментів PR. Thesis consists of three chapters. Object of study: International contest for students and schoolchildren «Reklama-Fest»)». Diploma thesis deals with theoretical aspects of Public Relations in a Higher Educational Institution and the methods and models of PR-event Effectiveness Measuring. |
|
Date |
2018-12-11T22:08:23Z
2018-12-11T22:08:23Z 2017 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8060
|
|
Language |
uk
|
|