Запис Детальніше

Дослідження використання digital-маркетингу для IT-стартапу на ринку криптовалют

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження використання digital-маркетингу для IT-стартапу на ринку криптовалют
Research the way of using digital marketing for IT-Startup in the cryptocurrency market
 
Creator Озмітель, Ю.І.
 
Subject мале інноваційне підприємництво
digital-маркетинг
інтернет-маркетинг
контент-маркетинг
контентна стратегія
SME
digital marketing
internet-marketing
content marketing
content strategy
 
Description Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність IT-стартапу на ринку криптовалют.
У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності малого інноваційного підприємства та стартапу, взаємозв’язку digital-маркетингу, інтернет-маркетингу та контент-маркетингу.
Проаналізовано маркетингову діяльність IT-стартапу на ринку криптовалют, визначено тенденції та ситуацію на ринку криптовалют, досліджено потенційну аудиторію користувачів криптовалют та вплив і використання інтернет-маркетингу для діяльності
IT-стартапу
Запропоновані наступні шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства: розроблено контентну стратегію для публікацій у Facebook, на корпоративних блогах ресурсів Habrahabr і Cossa, запропоновано ідею реалізації рекламної відеокампанії у Youtube та проведенная таргетованої рекламної кампанії за допомогою Google Adwords, сформовані пропозиції щодо редизайну головної сторінки web-сайту.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the essence of a small innovative enterprise and start-up, the relationship between digital marketing, internet marketing and content marketing.
The marketing activity of the IT-start-up on the cryptocurrency market is analyzed, the trends and the situation on the crypto market are determined, the potential audience of crypto-users and the influence and use of Internet-marketing for the activity of the IT-start-up are investigated.
The following ways of improving the marketing activity of the company are offered: the content strategy for Facebook publications, the corporate blogs on Habrahabr and Cossa resources has been developed, the idea of implementing an advertising video campaign on Youtube and a targeted advertising campaign on Google Adwords, proposals for redesign of the main page of the web site.
 
Date 2018-12-11T22:23:07Z
2018-12-11T22:23:07Z
2017
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8063
 
Language uk