Дослідження використання digital-маркетингу для IT-стартапу на ринку криптовалют
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження використання digital-маркетингу для IT-стартапу на ринку криптовалют
Research the way of using digital marketing for IT-Startup in the cryptocurrency market |
|
Creator |
Озмітель, Ю.І.
|
|
Subject |
мале інноваційне підприємництво
digital-маркетинг інтернет-маркетинг контент-маркетинг контентна стратегія SME digital marketing internet-marketing content marketing content strategy |
|
Description |
Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність IT-стартапу на ринку криптовалют. У роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності малого інноваційного підприємства та стартапу, взаємозв’язку digital-маркетингу, інтернет-маркетингу та контент-маркетингу. Проаналізовано маркетингову діяльність IT-стартапу на ринку криптовалют, визначено тенденції та ситуацію на ринку криптовалют, досліджено потенційну аудиторію користувачів криптовалют та вплив і використання інтернет-маркетингу для діяльності IT-стартапу Запропоновані наступні шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства: розроблено контентну стратегію для публікацій у Facebook, на корпоративних блогах ресурсів Habrahabr і Cossa, запропоновано ідею реалізації рекламної відеокампанії у Youtube та проведенная таргетованої рекламної кампанії за допомогою Google Adwords, сформовані пропозиції щодо редизайну головної сторінки web-сайту. Diploma thesis deals with theoretical aspects of the essence of a small innovative enterprise and start-up, the relationship between digital marketing, internet marketing and content marketing. The marketing activity of the IT-start-up on the cryptocurrency market is analyzed, the trends and the situation on the crypto market are determined, the potential audience of crypto-users and the influence and use of Internet-marketing for the activity of the IT-start-up are investigated. The following ways of improving the marketing activity of the company are offered: the content strategy for Facebook publications, the corporate blogs on Habrahabr and Cossa resources has been developed, the idea of implementing an advertising video campaign on Youtube and a targeted advertising campaign on Google Adwords, proposals for redesign of the main page of the web site. |
|
Date |
2018-12-11T22:23:07Z
2018-12-11T22:23:07Z 2017 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8063
|
|
Language |
uk
|
|