Запис Детальніше

Удосконалення організації конференц-сервісу в готелях

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення організації конференц-сервісу в готелях
Improvement of conference service organization in hotels
 
Creator Копилов, М.С.
 
Subject конференц-сервіс
конференц послуги
конкуренція конференц-сервісу
conference-service
conference
conference competition
 
Description Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел.
Об’єктом дослідження є готельний комплекс «Чорне море – Парк Шевченко».
Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організація конференц-сервісу даного підприємства.
Метою роботи є розробка стратегічних заходів та пропозицій з підвищення організації конференц-сервісу та роботи готельного комплексу «Чорне море Парк Шевченка».
Qualification work consists of the introduction, three sections, conclusions and the list of the used sources.
An object of a research is hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko».
A subject of research - organization conference service in hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko».
The purpose of work is development strategy and promotions to improve organization of conference service and hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko».
 
Date 2018-12-13T14:11:56Z
2018-12-13T14:11:56Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8105
 
Language uk