Удосконалення організації конференц-сервісу в готелях
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення організації конференц-сервісу в готелях
Improvement of conference service organization in hotels |
|
Creator |
Копилов, М.С.
|
|
Subject |
конференц-сервіс
конференц послуги конкуренція конференц-сервісу conference-service conference conference competition |
|
Description |
Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Об’єктом дослідження є готельний комплекс «Чорне море – Парк Шевченко». Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організація конференц-сервісу даного підприємства. Метою роботи є розробка стратегічних заходів та пропозицій з підвищення організації конференц-сервісу та роботи готельного комплексу «Чорне море Парк Шевченка». Qualification work consists of the introduction, three sections, conclusions and the list of the used sources. An object of a research is hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko». A subject of research - organization conference service in hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko». The purpose of work is development strategy and promotions to improve organization of conference service and hotel complex «Black Sea – Park Shevchenko». |
|
Date |
2018-12-13T14:11:56Z
2018-12-13T14:11:56Z 2018 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8105
|
|
Language |
uk
|
|