Запис Детальніше

Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень туристичного ринку

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень туристичного ринку
Improvement of marketing activity of the enterprise on the basis of studies of the tourist market
 
Creator Додон, Ю.Є.
 
Subject маркетингова діяльність
туристичні ринки
marketing activities
tourist markets
 
Description Метою цього дослідження є визначення шляхів вдосконалення маркетингової діяльності та розробка стратегії у досліджуваній туристичній фірмі.
The purpose of this study is to identify ways to improve marketing activities and develop a strategy for the investigated travel company.
 
Date 2018-12-13T22:37:10Z
2018-12-13T22:37:10Z
2018
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8120
 
Language uk