Запис Детальніше

Формування мотивації професійного саморозвитку майбутніх педагогів у творчому освітньому середовищі ВНЗ

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування мотивації професійного саморозвитку майбутніх педагогів у творчому освітньому середовищі ВНЗ
Формирование мотивации профессионального саморазвития будущих педагогов в творческой образовательной среде вуза
Formation of Professional Motivation to Self-Development of Future Teachers in Creative Learning Environment of Universities
 
Creator Фрицюк, В. А.
 
Subject майбутні педагоги
професійний саморозвиток
умови професійного саморозвитку
мотивація
будущие педагоги
профессиональное саморазвитие
условия профессионального саморазвития
мотивация
Cand. Sc. (Pedag.)
Assistant Professor
Assistant Professor of the Chair of Pedagogy and Professional Education
motivation
 
Description Розкрито одну з авторських організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх педагогів до безперервного професійного саморозвитку: формування мотивації професійного саморозвитку майбутніх педагогів у творчому освітньому середовищі педагогічного вищого навчального закладу. В статті визначено такі стимули професійного саморозвитку майбутніх педагогів: самопізнання (усвідомлення особистої значущості безперервного професійного саморозвитку); самовизначення (інтерес до майбутньої професійної діяльності; інтерес до професійного саморозвитку); самоуправління (здатність до об’єктивної самооцінки; здатність до самостійного оволодіння новим); самореалізації (високий рівень фахових, психолого-педагогічних та спеціальних знань); самовдосконалення (високі результати в навчальній і квазіпрофесійній діяльності; оволодіння ефективними методами професійного саморозвитку).
Раскрыто одно из авторских организационно-педагогических условий подготовки будущих педагогов к непрерывному профессиональному саморазвитию: формирование мотивации профессионального саморазвития будущих педагогов в творческой образовательной среде педагогического вуза. Определены следующие стимулы профессионального саморазвития будущих педагогов: самопознание (осознание личной значимости непрерывного профессионального саморазвития), самоопределение (интерес к будущей профессиональной деятельности, интерес к профессиональному саморазвитию), самоуправление (способность к объективной самооценке, способность к самостоятельному овладению новым), самореализация (высокий уровень профессиональных, психолого-педагогических и специальных знаний), самосовершенствование (высокие результаты в учебной и квазипрофессиональной деятельности, овладение эффективными методами профессионального саморазвития).
One of authorial organizationally-pedagogical terms of preparation of future teachers is exposed to continuous professional self-development: forming of motivation of professional self-development of future teachers in the creative educational environment of pedagogical institution of higher learning. The next stimuli of professional self-development of future teachers are certain: self-knowledge (realization of the personal meaningfulness of continuous professional self-development); self-determination (interest in future professional activity; interest in professional self-development); self-government (capacity for an objective self-appraisal; capacity for an independent capture new); self-realization (high level of professional, psychological and pedagogical knowledge); self-perfection (high results in educational and quazi-professional activity; capture by the effective methods of professional self-improvement).
 
Date 2018-06-07T09:21:40Z
2018-06-07T09:21:40Z
2017-02
 
Type Article
 
Identifier Фрицюк В. А. Формування мотивації професійного саморозвитку майбутніх педагогів у творчому освітньому середовищі ВНЗ [Текст] / В. А. Фрицюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2016. – № 6. – С. 107-114.
1997–9266
1997–9274
https://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1996
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21737
378.015.31.041:37.011.3-052
 
Language uk_UA
 
Relation Вісник Вінницького політехнічного інституту. № 6 : 107-114.
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ