Запис Детальніше

ГЛОБАЛЬНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ГЛОБАЛЬНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ
 
Creator Гаврилко, Т.О.
Гавриленко, А.В.
 
Subject
 
Description  Проаналізована сутність і чинники, що впливають на реалізацію сучасних глобальних маркетингових стратегій. Проанализирована сущность и факторы, влияющие на реализацию современных глобальных маркетинговых стратегий. Analysed essence and factors which influence on realization of modern global marketing strategies.
 
Publisher Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
 
Contributor
 
Date 2012-06-15
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/506
 
Source Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 25 (2010)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 25 (2010)
 
Language uk