Запис Детальніше

Теоретичні засади проектування системи розширення ринків збуту вітчизняних підприємств

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні засади проектування системи розширення ринків збуту вітчизняних підприємств
 
Creator Азарова, А. О.
Павлов, С. В.
Логвинюк, М. П.
 
Subject маркетингова стратегія
планування
економічні проблеми
база даних
інформаційна система маркетингу
 
Description Монографія виконана в межах держбюджетної теми «Моделювання економічної поведінки та стратегії розвитку суб`єктів господарювання» та комплексної ініційованої теми «Методологія соціально-економічного, інформаційного та науково-технічного розвитку регіонів, галузей виробництва, підприємств та їх об’єднань» і розрахована на широке коло вітчизняних фахівців, науковців, політиків, державних службовців. Представлено результати досліджень з теорії, методики та практики діяльності підприємств.
 
Date 2018-03-21T21:07:56Z
2018-03-21T21:07:56Z
2017
 
Type Monograph
 
Identifier Азарова А. О. Теоретичні засади проектування системи розширення ринків збуту вітчизняних підприємств [Текст] / А. О. Азарова, С. В. Павлов, М. П. Логвинюк // Теорія і практика діяльності підприємств : кол. монографія / Нац. металург. академія України; за заг. ред. Л. М. Савчук, Л. М. Бандоріної. – Дніпро : Пороги, 2017. – Розд. 4.6. – С. 375-396.
978-617-518-352-6
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19902
65
334.716
 
Language uk_UA
 
Relation Теорія і практика діяльності підприємств. Розд. 4.6 : 375-396.
 
Format application/pdf
 
Publisher Національна металургійна академія України