Теоретичні засади проектування системи розширення ринків збуту вітчизняних підприємств
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні засади проектування системи розширення ринків збуту вітчизняних підприємств
|
|
Creator |
Азарова, А. О.
Павлов, С. В. Логвинюк, М. П. |
|
Subject |
маркетингова стратегія
планування економічні проблеми база даних інформаційна система маркетингу |
|
Description |
Монографія виконана в межах держбюджетної теми «Моделювання економічної поведінки та стратегії розвитку суб`єктів господарювання» та комплексної ініційованої теми «Методологія соціально-економічного, інформаційного та науково-технічного розвитку регіонів, галузей виробництва, підприємств та їх об’єднань» і розрахована на широке коло вітчизняних фахівців, науковців, політиків, державних службовців. Представлено результати досліджень з теорії, методики та практики діяльності підприємств.
|
|
Date |
2018-03-21T21:07:56Z
2018-03-21T21:07:56Z 2017 |
|
Type |
Monograph
|
|
Identifier |
Азарова А. О. Теоретичні засади проектування системи розширення ринків збуту вітчизняних підприємств [Текст] / А. О. Азарова, С. В. Павлов, М. П. Логвинюк // Теорія і практика діяльності підприємств : кол. монографія / Нац. металург. академія України; за заг. ред. Л. М.
Савчук, Л. М. Бандоріної. – Дніпро : Пороги, 2017. – Розд. 4.6. – С. 375-396.
978-617-518-352-6 http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19902 65 334.716 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Теорія і практика діяльності підприємств. Розд. 4.6 : 375-396.
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національна металургійна академія України
|
|