Запис Детальніше

Marketing research in tourism industry

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Marketing research in tourism industry
 
Creator Іванчик, Т. В.
 
Subject маркетингове дослідження
туризм
ідеальний споживач
опитування
інформація
 
Description The article considers the main stages of marketing research process in the tourism industry. The application of the scientific methods of defining the problem and getting problem- specific data is presented and analyzed. There are suggested some methods for obtaining data to provide necessary information for marketing strategy in tourism
У статті досліджено основні етапи маркетингових досліджень у сфері туризму. Представлено та проаналізовано застосування наукових методів визначення проблеми та отримання специфічних даних.
 
Date 2018-05-25T10:54:07Z
2018-05-25T10:54:07Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Іванчик Т. В. Marketing research in tourism industry [Electronic resource] / Т. В. Іванчик // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/3982.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20394
338.48
 
Language en_US
 
Relation Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/3982
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ