Marketing research in tourism industry
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Marketing research in tourism industry
|
|
Creator |
Іванчик, Т. В.
|
|
Subject |
маркетингове дослідження
туризм ідеальний споживач опитування інформація |
|
Description |
The article considers the main stages of marketing research process in the tourism industry. The application of the scientific methods of defining the problem and getting problem- specific data is presented and analyzed. There are suggested some methods for obtaining data to provide necessary information for marketing strategy in tourism
У статті досліджено основні етапи маркетингових досліджень у сфері туризму. Представлено та проаналізовано застосування наукових методів визначення проблеми та отримання специфічних даних. |
|
Date |
2018-05-25T10:54:07Z
2018-05-25T10:54:07Z 2018 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Іванчик Т. В. Marketing research in tourism industry [Electronic resource] / Т. В. Іванчик // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/3982.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20394 338.48 |
|
Language |
en_US
|
|
Relation |
Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/3982 |
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|