Запис Детальніше

ОЦІНКА ЗАГАЛЬНОГО ЧАСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАЯВКИ НА ДОДАТКОВУ ПОСЛУГУ СИСТЕМАМИ УПРАВЛІННЯ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОЦІНКА ЗАГАЛЬНОГО ЧАСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАЯВКИ НА ДОДАТКОВУ ПОСЛУГУ СИСТЕМАМИ УПРАВЛІННЯ
 
Creator Шестопалов, С.В.
 
Subject
 
Description  Запропоновано результуючий скалярний критерій якості, необхідний для порівняння ефективності функціонування централізованої і децентралізованої систем управління та вказані  часткові критерії, потрібні для його формування. Підкреслюється важливість значення загального часу обслуговування заявки на додаткову послугу в системі управління як часткового критерію якості управління.  Зроблені викладки стосовно  розрахунку зазначеного критерію
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor
 
Date 2009-09-01
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/569
 
Source Проблемы информатизации и управления; Том 3, № 27 (2009); 159-162
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 3, № 27 (2009); 159-162
Problems of Informatization and Management; Том 3, № 27 (2009); 159-162
 
Language uk