Запис Детальніше

Глобальні бренди в наукових дослідженнях

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Глобальні бренди в наукових дослідженнях
 
Creator Штовба, О. В.
 
Subject глобальні бренди
відношення
підтримка наукових досліджень
global brands
relation
support of researchВступГлобальні бренди суттєво впливають на різноманітні процеси в економіці
спорті
політиці
освітітощо Цей вплив досліджено в численних публікаціях Окрім означених традиційних сфер впливу
 
Description Проаналізовано зв’язок 16 глобальних брендів з науковими дослідженнями. Зокрема, проанлізована динаміка використання глобальних брендів у наукових дослідженнях. Також визначена динаміка підтримки глобальними брендами наукових досліджень. Для аналізу використовувалася матеріали наукових статей з бази Scopus за 2009 – 2016 рр.
Ties between 16 global brands and scientific research are studied. Dynamics of global brand usage in research is analysed. Dynamics of support the research by global brands is also studied. The current study is based on the data from the scientific articles included in Scopus during 2009-2016 years.
 
Date 2018-05-25T11:39:23Z
2018-05-25T11:39:23Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Штовба О. В. Глобальні бренди в наукових дослідженнях [Електронний ресурс] / О. В. Штовба // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4717.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21088
001.92
 
Language uk_UA
 
Relation Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4717
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ