Запис Детальніше

Аналіз сучасних ПЗ для удосконалення системи маркетингу на вітчизняних підприємствах

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз сучасних ПЗ для удосконалення системи маркетингу на вітчизняних підприємствах
 
Creator Азарова, А. О.
 
Subject система маркетингу
сучасні програмні засоби
вітчизняні підприємства
 
Description У статті досліджено та обгрунтовано сучасні програмні засоби, запропоновано методи удосконалення управління системою маркетингу на вітчизняних підприємствах.
 
Date 2018-05-02T18:14:37Z
2018-05-02T18:14:37Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Азарова А. О. Аналіз сучасних ПЗ для удосконалення системи маркетингу на вітчизняних підприємствах [Текст] / А. О. Азарова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасний стан та проблеми розвитку статистики, обліку та аудиту в умовах глобалізації та енергозбереження”. – Дніпропетровськ, 2016. – Т. 2. – С. 7–12.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20046
004.453
 
Language uk_UA
 
Relation Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасний стан та проблеми розвитку статистики, обліку та аудиту в умовах глобалізації та енергозбереження”. Т. 2 : 7-12.
 
Format application/pdf
 
Publisher Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара