Аналіз сучасних ПЗ для удосконалення системи маркетингу на вітчизняних підприємствах
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз сучасних ПЗ для удосконалення системи маркетингу на вітчизняних підприємствах
|
|
Creator |
Азарова, А. О.
|
|
Subject |
система маркетингу
сучасні програмні засоби вітчизняні підприємства |
|
Description |
У статті досліджено та обгрунтовано сучасні програмні засоби, запропоновано методи удосконалення управління системою маркетингу на вітчизняних підприємствах.
|
|
Date |
2018-05-02T18:14:37Z
2018-05-02T18:14:37Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Азарова А. О. Аналіз сучасних ПЗ для удосконалення системи маркетингу на вітчизняних підприємствах [Текст] / А. О. Азарова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасний стан та проблеми розвитку статистики, обліку та аудиту в умовах глобалізації та енергозбереження”. – Дніпропетровськ, 2016. – Т. 2. – С. 7–12.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20046 004.453 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасний стан та проблеми розвитку статистики, обліку та аудиту в умовах глобалізації та енергозбереження”. Т. 2 : 7-12.
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
|
|