Застосування логіко-часових функцій у задачі діагностування гальмівних кіл перетворювачів частотно-керованих асинхронних електроприводів
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування логіко-часових функцій у задачі діагностування гальмівних кіл перетворювачів частотно-керованих асинхронних електроприводів
Применение логико-временных функций в задаче диагностирования тормозных цепей преобразователей частотно-управляемых асинхронных электроприводов The use of logic-temporal functions in the problem diagnosing brake circuits converters frequency-controlled asynchronous electric drives |
|
Creator |
Грабко, В. В.
Левицький, С. М. Бартецький, А. А. Левицкий, С. М. Бартецкий, А. А. Grabko, V. V. Levitsky, S. M. Bartetskyy, A. A. |
|
Subject |
гальмівні кола
логіко-часові функції діагностування частотний перетворювач електропривод тормозные цепи логико-временные функции диагностирование частотный преобразователь электропривод |
|
Description |
Запропоновано математичну модель діагностування гальмівних кіл частотно-керованих асинхронних електроприводів із великим часом гальмування. Застосування моделі, що реалізована з використанням логіко-часових функцій, дозволяє визначати ступінь наближення стану гальмівного кола до аварійного. Розв’язання даної задачі полягає у формуванні необхідної кількості зразкових логіко-часових функцій, розкладанні діагностичних ознак поточних вимірюваних сигналів у квазічасовий ряд із подальшим порівнянням зі зразковими логіко-часовими функціями. У результаті почергового додавання за модулем два логіко-часової функції, яка відображає поточний стан гальмівного кола перетворювача частотно-керованого асинхронного електропривода та зразкових логіко-часових функцій, які характеризують певні пошкодження гальмівного кола, отримуємо логіко-часову функцію, відрізок існування якої є найменшим, що пропонується приймати як діагностичний результат. Цей результат свідчить про ступінь наближення гальмівного кола до стану, що характеризує певний вид пошкодження. Запропоновану математичну модель можна реалізувати як на схемотехнічному рівні, так і засобами програмованої логіки. Також запропонована математична модель із застосуванням логіко-часових функцій може бути узагальнена для діагностування складних об’єктів.
В статье предложена математическая модель диагностирования тормозных цепей частотно-управляемых асинхронных электроприводов с большим временем торможения. Применение модели, реализованная с использованием логико-временных функций, позволяет определять степень приближения состояния тормозной цепи к аварийному. Решение данной задачи заключается в формировании необходимого количества образцовых логико-временных функций, разложении диагностических признаков текущих измеряемых сигналов в квазивременной ряд с последующим сравнением с образцовыми логико-временными функциями. В результате поочередного сложения по модулю два логико-временной функции, которая отображает текущее состояние тормозной цепи преобразователя частотно-управляемого асинхронного электропривода, и образцовых логико-временных функций, которые характеризуют определенные повреждения тормозной цепи, получаем логико-временную функцию, отрезок существования которой является наименьшим, что предлагается принимать как диагностический результат. Этот результат свидетельствует о степени приближения тормозной цепи к состоянию, что характеризует определенный вид повреждения. Предложенную математическую модель можно реализовать как на схемотехническом уровне, так и средствами программируемой логики. Также предложена математическая модель с применением логико-временных функций может быть обобщена для диагностирования сложных объектов. In the article the mathematical model of diagnosing brake circuits frequency-controlled asynchronous electric brake having a great time. The use of models implemented using logic-time functions, allows you to define the degree of approximation to the state of emergency braking circuit. Solving this problem is the formation of the required number of exemplary logic-time functions, the current expansion of the diagnostic features of measured signals in the quasi-time series with subsequent comparison with exemplary logic-time functions. As a result, sequential addition modulo two logic-time function that displays the current state of the brake circuit transducer frequency-controlled asynchronous electric drive and exemplary logic-time functions that characterize some damage brake circuit get logic-time function segment whose existence is the smallest offered to take as a diagnostic outcome. This result indicates the degree of approximation to the state of the brake circuit. characterizing a certain type of damage. The mathematical model can be implemented as the schematic level and means of programmable logic. Also, the mathematical model using logic-time functions can be generalized to diagnose complex objects. |
|
Date |
2018-02-05T13:56:36Z
2018-02-05T13:56:36Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Грабко В. В. Застосування логіко-часових функцій у задачі діагностування гальмівних кіл перетворювачів частотно-керованих асинхронних електроприводів [Текст] / В. В. Грабко, С. М. Левицький, А. А. Бартецький // Електромеханічні і енергозберігаючі системи. – 2016. – № 1. – С. 25–31.
2072-2052 http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19563 621.314 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Електромеханічні і енергозберігаючі системи. № 1 : 25–31.
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
|
|