Запис Детальніше

Застосування логіко-часових функцій у задачі діагностування гальмівних кіл перетворювачів частотно-керованих асинхронних електроприводів

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування логіко-часових функцій у задачі діагностування гальмівних кіл перетворювачів частотно-керованих асинхронних електроприводів
Применение логико-временных функций в задаче диагностирования тормозных цепей преобразователей частотно-управляемых асинхронных электроприводов
The use of logic-temporal functions in the problem diagnosing brake circuits converters frequency-controlled asynchronous electric drives
 
Creator Грабко, В. В.
Левицький, С. М.
Бартецький, А. А.
Левицкий, С. М.
Бартецкий, А. А.
Grabko, V. V.
Levitsky, S. M.
Bartetskyy, A. A.
 
Subject гальмівні кола
логіко-часові функції
діагностування
частотний перетворювач
електропривод
тормозные цепи
логико-временные функции
диагностирование
частотный преобразователь
электропривод
 
Description Запропоновано математичну модель діагностування гальмівних кіл частотно-керованих асинхронних електроприводів із великим часом гальмування. Застосування моделі, що реалізована з використанням логіко-часових функцій, дозволяє визначати ступінь наближення стану гальмівного кола до аварійного. Розв’язання даної задачі полягає у формуванні необхідної кількості зразкових логіко-часових функцій, розкладанні діагностичних ознак поточних вимірюваних сигналів у квазічасовий ряд із подальшим порівнянням зі зразковими логіко-часовими функціями. У результаті почергового додавання за модулем два логіко-часової функції, яка відображає поточний стан гальмівного кола перетворювача частотно-керованого асинхронного електропривода та зразкових логіко-часових функцій, які характеризують певні пошкодження гальмівного кола, отримуємо логіко-часову функцію, відрізок існування якої є найменшим, що пропонується приймати як діагностичний результат. Цей результат свідчить про ступінь наближення гальмівного кола до стану, що характеризує певний вид пошкодження. Запропоновану математичну модель можна реалізувати як на схемотехнічному рівні, так і засобами програмованої логіки. Також запропонована математична модель із застосуванням логіко-часових функцій може бути узагальнена для діагностування складних об’єктів.
В статье предложена математическая модель диагностирования тормозных цепей частотно-управляемых асинхронных электроприводов с большим временем торможения. Применение модели, реализованная с использованием логико-временных функций, позволяет определять степень приближения состояния тормозной цепи к аварийному. Решение данной задачи заключается в формировании необходимого количества образцовых логико-временных функций, разложении диагностических признаков текущих измеряемых сигналов в квазивременной ряд с последующим сравнением с образцовыми логико-временными функциями. В результате поочередного сложения по модулю два логико-временной функции, которая отображает текущее состояние тормозной цепи преобразователя частотно-управляемого асинхронного электропривода, и образцовых логико-временных функций, которые характеризуют определенные повреждения тормозной цепи, получаем логико-временную функцию, отрезок существования которой является наименьшим, что предлагается принимать как диагностический результат. Этот результат свидетельствует о степени приближения тормозной цепи к состоянию, что характеризует определенный вид повреждения. Предложенную математическую модель можно реализовать как на схемотехническом уровне, так и средствами программируемой логики. Также предложена математическая модель с применением логико-временных функций может быть обобщена для диагностирования сложных объектов.
In the article the mathematical model of diagnosing brake circuits frequency-controlled asynchronous electric brake having a great time. The use of models implemented using logic-time functions, allows you to define the degree of approximation to the state of emergency braking circuit. Solving this problem is the formation of the required number of exemplary logic-time functions, the current expansion of the diagnostic features of measured signals in the quasi-time series with subsequent comparison with exemplary logic-time functions. As a result, sequential addition modulo two logic-time function that displays the current state of the brake circuit transducer frequency-controlled asynchronous electric drive and exemplary logic-time functions that characterize some damage brake circuit get logic-time function segment whose existence is the smallest offered to take as a diagnostic outcome. This result indicates the degree of approximation to the state of the brake circuit. characterizing a certain type of damage. The mathematical model can be implemented as the schematic level and means of programmable logic. Also, the mathematical model using logic-time functions can be generalized to diagnose complex objects.
 
Date 2018-02-05T13:56:36Z
2018-02-05T13:56:36Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Грабко В. В. Застосування логіко-часових функцій у задачі діагностування гальмівних кіл перетворювачів частотно-керованих асинхронних електроприводів [Текст] / В. В. Грабко, С. М. Левицький, А. А. Бартецький // Електромеханічні і енергозберігаючі системи. – 2016. – № 1. – С. 25–31.
2072-2052
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19563
621.314
 
Language uk_UA
 
Relation Електромеханічні і енергозберігаючі системи. № 1 : 25–31.
 
Format application/pdf
 
Publisher Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського