Запис Детальніше

Методологічні підходи до вивчення проблеми професійного саморозвитку майбутнього фахівця

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні підходи до вивчення проблеми професійного саморозвитку майбутнього фахівця
Методологические подходы к изучению проблемы профессионального саморазвития будущего специалиста
Methodological approaches to study the problem of professional self-development of the future specialist
 
Creator Фрицюк, В. А.
 
Subject майбутні фахівці
професійний саморозвиток
методологічні підходи
акмеологічний
аксіологічний
антропоцентричний
діяльнісний
компетентнісний
будущие специалисты
профессиональное саморазвитие
методологические подходы
акмеологический
аксиологический
антропоцентрический
деятельностный
компетентностный
future specialists
professional self-development
methodological approaches
acmeological
axiological
anthropocentric
activity
competence
 
Description Розкрито методологічні підходи, що застосовуються на початковому етапі розгляду теоретичних основ дослідження проблеми підготовки майбутніх фахівців до безперервного професійного саморозвитку. Визначено такі методологічні підходи професійного саморозвитку майбутніх фахівців: акмеологічний, аксіологічний, антропоцентричний, діяльнісний, компетентнісний. Використання названих підходів дозволяє забезпечити новизну дослідження, пов’язану з розробкою науково-методичної системи підготовки майбутніх фахівців до безперервного професійного саморозвитку. Викладені методологічні позиції є тією призмою, через яку здійснюється відбір і структурування загальнотеоретичних ідей, які складають концептуальну основу системи підготовки майбутніх фахівців до безперервного професійного саморозвитку.
Раскрыты методологические подходы, применяемые на начальном этапе рассмотрения теоретических основ исследования проблемы подготовки будущих специалистов к непрерывному профессиональному саморазвитию. Определены следующие методологические подходы профессионального саморазвития будущих специалистов: акмеологический, аксиологический, антропоцентрический, деятельностный, компетентностный. Использование названных подходов позволяет обеспечить новизну исследования, связанную с разработкой научно-методической системы подготовки будущих специалистов к непрерывному профессиональному саморазвитию. Представленные методологические позиции являются тем основанием, на котором базируется отбор и структурирование общетеоретических идей, которые составляют концептуальную основу системы подготовки будущих специалистов к непрерывному профессиональному саморазвитию.
The scientific and methodological system of prospective teachers’ training to continuous professional self-development is substantiated and developed, which is based on the conceptions of acmeological, axiological, anthropocentrical, activities, competence. The system takes into account the structure of readiness of prospective teachers for professional self-development and trends of modern education. «The readiness of prospective teacher for continuous professional self-development» is considered as the student’s ability to purposeful reflexive activities, which is associated with design and implementation of quality changes in personality’s identity and practical realization of subjective experience in the field of professional self-determination and self-realization on the basis of conscious self-regulation of own educational and professional activities.
 
Date 2018-07-19T08:53:33Z
2018-07-19T08:53:33Z
2017-12
 
Type Article
 
Identifier Фрицюк В. А. Методологічні підходи до вивчення проблеми професійного саморозвитку майбутнього фахівця [Текст] / В. А. Фрицюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2017. – № 6. – С. 160-167.
1997–9266
1997–9274
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22441
378.015.31.041:37.011.3-052
 
Language uk_UA
 
Relation Вісник Вінницького політехнічного інституту. № 6 : 160-167.
https://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2165
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ