Запис Детальніше

Оцінка споживчого капіталу бренду

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка споживчого капіталу бренду
 
Creator Писаренко, К. М.
Азарова, А. О.
 
Subject бренд
споживчий капітал
споживчий капітал бренду
 
Description Запропоновано методичний підхід до оцінки споживчого капіталу бренду, як чинника підвищення конкурентоспроможності споживчих товарів довгострокового використання.
 
Date 2018-12-16T11:24:41Z
2018-12-16T11:24:41Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Писаренко К. М. Оцінка споживчого капіталу бренду [Текст] / К. М. Писаренко, А. О. Азарова // Тези IV Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасний політичний стан в Україні та розвиток статистики й обліку в умовах глобалізації, загострення енергетичних проблем», м. Дніпро. 16-17 квітня 2018 р. – 2018. – С. 202–203.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22980
 
Language uk_UA
 
Relation Тези IV Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасний політичний стан в Україні та розвиток статистики й обліку в умовах глобалізації, загострення енергетичних проблем», м. Дніпро. 16-17 квітня 2018 р. : 202–203.
 
Format application/pdf
 
Publisher Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара