Запис Детальніше

Структурна реалізація системи тризонного регулювання швидкості синхронного двигуна з постійними магнітами при використанні оптимальних стратегій керування

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Структурна реалізація системи тризонного регулювання швидкості синхронного двигуна з постійними магнітами при використанні оптимальних стратегій керування
Структурная реализация системы трехзонного регулирования скорости синхронного двигателя с постоянными магнитами при использовании оптимальных стратегий управления
Structural Implementation of Three-Zone Speed Control System of Synchronous Motor with Permanent Magnets Using Optimal Control Strategies
 
Creator Толочко, О. І.
Бовкунович, В. С.
Сопіга, М. В.
 
Subject електропривод
синхронний двигун з постійними магнітами
тризонне регулювання швидкості
оптимальні стратегії керування
обмеження координат
электропривод
синхронный двигатель с постоянными магнитами
рехзонное регулирования скорости
оптимальные стратегии управления
ограничение координат
electric drive
synchronous motor with permanent magnets
three-zone speed control
optimal control strategies
coordinate restrictions
 
Description Запропоновано нову структурну реалізацію системи тризонного регулювання швидкості системи електропривода на базі синхронного двигуна з постійними магнітами з використанням оптимальних стратегій керування «Максимальний момент на ампер» та «Максимальний ампер на вольт», в якій підтримка напруги статора на максимально припустимому рівні здійснюється не за допомогою додаткового контуру напруги, а за рахунок подвійного динамічного обмеження моментоутворювальної складової струму статора.
Предложена новая структурная реализация системы трехзонного регулирования скорости системы электропривода на базе синхронного двигателя с постоянными магнитами при использовании оптимальных стратегий управления «Максимальный момент на ампер» и «Максимальный момент на вольт», в которой поддержка напряжения статора на максимально допустимом уровне осуществляется не с помощью дополнительного контура напряжения, а за счет двойного динамического ограничения моментообразующей составляющей тока статора.
A new structural implementation of three-zone speed control system of electric drive system based on synchronous motor with permanent magnets has been proposed. It uses optimal control strategies "Maximum torque per ampere" and "Maximum torque per volt", in which the support of stator voltage at the maximally acceptable level is carried out not with additional voltage circuit, but due to the double dynamic limitation of the moment-forming component of the stator current.
 
Date 2018-06-20T07:06:54Z
2018-06-20T07:06:54Z
2017-10
 
Type Article
 
Identifier Толочко О. І. Структурна реалізація системи тризонного регулювання швидкості синхронного двигуна з постійними магнітами при використанні оптимальних стратегій керування [Текст] / О. І. Толочко, В. С. Бовкунович, М. В. Сопіга // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2017. – № 5. – С. 101-107.
1997–9266
1997–9274
https://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2130
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22244
621.313
 
Language uk_UA
 
Relation Вісник Вінницького політехнічного інституту. № 5 : 101-107.
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ