Підхід до аналізу маркетингової діяльності в агропромисловому комплексі
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підхід до аналізу маркетингової діяльності в агропромисловому комплексі
|
|
Creator |
Савчук, Тамара
Верхось, Дмитро |
|
Description |
Запропоновано підхід до аналізу маркетингової діяльності в агропромисловому комплексі, що передбачає вибір одного з множини рішень X області допустимих значень з урахуванням коефіцієнта важливості вектора локальних критеріїв, а також може бути використаний для визначення маркетингової політики агропромислового комплексу. The approach to the analysis of marketing activity in the agroindustrial complex is proposed, which suggests the choice of one of the plurality of solutions of the X domain Ω of admissible values, taking into account the coefficient of importance of the vector of local criteria and can be used to determine the marketing policy of the agroindustrial complex. |
|
Date |
2018-07-25T07:39:15Z
2018-07-25T07:39:15Z 2018 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Савчук Тамара Підхід до аналізу маркетингової діяльності в агропромисловому комплексі [Текст] / Т. Савчук, Д. Верхось // Proceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018. – Vinnytsia : VNTU, 2018. – C. 56-58.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22473 004.8 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Proceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018 : 43-44.
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|