Запис Детальніше

Підхід до аналізу маркетингової діяльності в агропромисловому комплексі

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підхід до аналізу маркетингової діяльності в агропромисловому комплексі
 
Creator Савчук, Тамара
Верхось, Дмитро
 
Description Запропоновано підхід до аналізу маркетингової діяльності в агропромисловому комплексі,
що передбачає вибір одного з множини рішень X області допустимих значень з урахуванням
коефіцієнта важливості вектора локальних критеріїв, а також може бути використаний для
визначення маркетингової політики агропромислового комплексу.
The approach to the analysis of marketing activity in the agroindustrial complex is proposed,
which suggests the choice of one of the plurality of solutions of the X domain Ω of admissible values,
taking into account the coefficient of importance of the vector of local criteria and can be used to
determine the marketing policy of the agroindustrial complex.
 
Date 2018-07-25T07:39:15Z
2018-07-25T07:39:15Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Савчук Тамара Підхід до аналізу маркетингової діяльності в агропромисловому комплексі [Текст] / Т. Савчук, Д. Верхось // Proceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018. – Vinnytsia : VNTU, 2018. – C. 56-58.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22473
004.8
 
Language uk_UA
 
Relation Proceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018 : 43-44.
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ