Запис Детальніше

Сенсорний маркетинг як елемент психологічного впливу маркетолога

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сенсорний маркетинг як елемент психологічного впливу маркетолога
 
Creator Міронова, В. С.
 
Subject сенсорний маркетинг
вплив на підсвідомість
споживач
продажі
sensory marketing
influence on the subconscious
consumer
sales
 
Description Запропоновано використання маркетингового методу сенсорного впливу на підсвідомість споживачів, який дозволить підвищити ефективність продажів у будь-якій сфері людської діяльності.
The marketing method of sensory influence on consumers' subconsciousness, which will allow to increase sales efficiency in any sphere of human activity, is proposed.
 
Date 2018-05-25T10:45:46Z
2018-05-25T10:45:46Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Міронова В. С. Сенсорний маркетинг як елемент психологічного впливу маркетолога [Електронний ресурс] / В. С. Міронова // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4301.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20195
339.138
 
Language uk_UA
 
Relation Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4301
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ