Сенсорний маркетинг як елемент психологічного впливу маркетолога
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сенсорний маркетинг як елемент психологічного впливу маркетолога
|
|
Creator |
Міронова, В. С.
|
|
Subject |
сенсорний маркетинг
вплив на підсвідомість споживач продажі sensory marketing influence on the subconscious consumer sales |
|
Description |
Запропоновано використання маркетингового методу сенсорного впливу на підсвідомість споживачів, який дозволить підвищити ефективність продажів у будь-якій сфері людської діяльності.
The marketing method of sensory influence on consumers' subconsciousness, which will allow to increase sales efficiency in any sphere of human activity, is proposed. |
|
Date |
2018-05-25T10:45:46Z
2018-05-25T10:45:46Z 2018 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Міронова В. С. Сенсорний маркетинг як елемент психологічного впливу маркетолога [Електронний ресурс] / В. С. Міронова // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4301.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20195 339.138 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4301 |
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|