Запис Детальніше

Task-based language teaching, from theory to practice

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Task-based language teaching, from theory to practice
 
Creator Магас, Л.
 
Subject навчання мові
базоване на виконанні завдання; завдання; викладання іноземних мов
 
Description This paper presents task-based language teaching, gives a definition of a task, describes three main approaches to taskbased language teaching and specifies basic characteristics of task-based language teaching. It stresses the role of task-based language teaching as a powerful approach for maximizing language learning and teaching, reveals its benefits and challenges as well.
Ця стаття знайомить з навчанням мови, базованої на завданні, наводить опис завдання, описує три основних підходи до навчання мові та визначає основні характеристики. У ній підкреслюється роль навчання мові, базованій на завданні, як потужного підходу до вивчення і навчання мові, висвітлюються як переваги, так і недоліки.
 
Date 2018-05-25T10:58:33Z
2018-05-25T10:58:33Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Магас Л. Task-based language teaching, from theory to practice [Electronic resource] / Л. Магас // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4152.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20450
81-13
 
Language en_US
 
Relation Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4152
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ