Запис Детальніше

Аналіз переваг та недоліків існуючих маркетингових стратегій

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз переваг та недоліків існуючих маркетингових стратегій
 
Creator Азарова, А. О.
Присяжнюк, М. В.
 
Subject маркетингові стратегії
ефективні стратегії
 
Description Домінантним напрямком роботи підприємства, що забезпечує досягнення основної мети – максимізації прибутку, є розроблення ефективної маркетингової стратегії, яка уможливить не лише утримання його позицій на ринку, а й подальше захоплення нових ринкових сегментів, а отже, розвитку й процвітання.
 
Date 2018-05-02T18:25:11Z
2018-05-02T18:25:11Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Азарова А. О. Аналіз переваг та недоліків існуючих маркетингових стратегій [Текст] / А. О. Азарова, М. В. Присяжнюк // Тези IV Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасний політичний стан в Україні та розвиток статистики й обліку в умовах глобалізації, загострення енергетичних проблем», м. Дніпро, 16-17 квітня 2018 р. – 2018. – С. 34-36.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20047
 
Language uk_UA
 
Relation Тези IV Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасний політичний стан в Україні та розвиток статистики й обліку в умовах глобалізації, загострення енергетичних проблем», м. Дніпро, 16-17 квітня 2018 р. : 34-36.
 
Format application/pdf
 
Publisher Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара