Аналіз переваг та недоліків існуючих маркетингових стратегій
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз переваг та недоліків існуючих маркетингових стратегій
|
|
Creator |
Азарова, А. О.
Присяжнюк, М. В. |
|
Subject |
маркетингові стратегії
ефективні стратегії |
|
Description |
Домінантним напрямком роботи підприємства, що забезпечує досягнення основної мети – максимізації прибутку, є розроблення ефективної маркетингової стратегії, яка уможливить не лише утримання його позицій на ринку, а й подальше захоплення нових ринкових сегментів, а отже, розвитку й процвітання.
|
|
Date |
2018-05-02T18:25:11Z
2018-05-02T18:25:11Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Азарова А. О. Аналіз переваг та недоліків існуючих маркетингових стратегій [Текст] / А. О. Азарова, М. В. Присяжнюк // Тези IV Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасний політичний стан в Україні та розвиток статистики й обліку в умовах глобалізації, загострення енергетичних проблем», м. Дніпро, 16-17 квітня 2018 р. – 2018. – С. 34-36.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20047 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Тези IV Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасний політичний стан в Україні та розвиток статистики й обліку в умовах глобалізації, загострення енергетичних проблем», м. Дніпро, 16-17 квітня 2018 р. : 34-36.
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
|
|