Запис Детальніше

Вплив комп'ютерних технологій на теорію і практику маркетингу в інформаційному суспільстві

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив комп'ютерних технологій на теорію і практику маркетингу в інформаційному суспільстві
 
Creator Корчинська, Олена
 
Description Представлений матеріал характеризує зміни, які відбуваються у теорії і практики
маркетингу, викликані розвитком інформаційного суспільства і широким застосуванням
комп’ютерних технологій.
Обґрунтовується необхідність розглядати Інтернет-маркетинг не як різновид прямих
продаж, як це було прийнято в індустріальному суспільстві, а як самостійний напрямок
економічної діяльності.
The presented material characterizes changes in marketing theory and practice caused by
development of information society and widely application of computer technologies.
The Internet-marketing is substantiated to be considered not as kind of direct sales but as an
independent direction of economic activity.
 
Date 2018-09-06T11:38:33Z
2018-09-06T11:38:33Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Корчинська Олена Вплив комп'ютерних технологій на теорію і практику маркетингу в інформаційному суспільстві [Текст] / А. Сотнікова, О. Сілагін // Proceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018. – Vinnytsia : VNTU, 2018. – C. 200-201.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22574
339.138:004
 
Language uk_UA
 
Relation Proceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018 : 200-201.
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ