Вплив комп'ютерних технологій на теорію і практику маркетингу в інформаційному суспільстві
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив комп'ютерних технологій на теорію і практику маркетингу в інформаційному суспільстві
|
|
Creator |
Корчинська, Олена
|
|
Description |
Представлений матеріал характеризує зміни, які відбуваються у теорії і практики маркетингу, викликані розвитком інформаційного суспільства і широким застосуванням комп’ютерних технологій. Обґрунтовується необхідність розглядати Інтернет-маркетинг не як різновид прямих продаж, як це було прийнято в індустріальному суспільстві, а як самостійний напрямок економічної діяльності. The presented material characterizes changes in marketing theory and practice caused by development of information society and widely application of computer technologies. The Internet-marketing is substantiated to be considered not as kind of direct sales but as an independent direction of economic activity. |
|
Date |
2018-09-06T11:38:33Z
2018-09-06T11:38:33Z 2018 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Корчинська Олена Вплив комп'ютерних технологій на теорію і практику маркетингу в інформаційному суспільстві [Текст] / А. Сотнікова, О. Сілагін // Proceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018. – Vinnytsia : VNTU, 2018. – C. 200-201.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22574 339.138:004 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Proceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018 : 200-201.
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|