Запис Детальніше

Формування маркетингових перспектив підприємства

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингових перспектив підприємства
 
Creator Сікорська, Л. В.
Кавецький, В. В.
 
Subject тренд
мегатренд
тенденція
 
Description Розглянуто сутність поняття «мегатренд». Підкреслено важливість для підприємства врахування зміни у світі. Розглянуто мегатренди які будуть панувати у світі найближчим часом.
Considered defines the essence of the «megatrend» concept. The importance of improving for the enterprise of taking into account changes trends in the world. Considered the megatrends that will dominate the world.
 
Date 2018-05-25T11:40:58Z
2018-05-25T11:40:58Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Сікорська Л. В. Формування маркетингових перспектив підприємства [Електронний ресурс] / Л. В. Сікорська, В. В. Кавецький // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4089.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21175
339.138.631.11
 
Language uk_UA
 
Relation Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4089
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ