Формування маркетингових перспектив підприємства
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування маркетингових перспектив підприємства
|
|
Creator |
Сікорська, Л. В.
Кавецький, В. В. |
|
Subject |
тренд
мегатренд тенденція |
|
Description |
Розглянуто сутність поняття «мегатренд». Підкреслено важливість для підприємства врахування зміни у світі. Розглянуто мегатренди які будуть панувати у світі найближчим часом.
Considered defines the essence of the «megatrend» concept. The importance of improving for the enterprise of taking into account changes trends in the world. Considered the megatrends that will dominate the world. |
|
Date |
2018-05-25T11:40:58Z
2018-05-25T11:40:58Z 2018 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Сікорська Л. В. Формування маркетингових перспектив підприємства [Електронний ресурс] / Л. В. Сікорська, В. В. Кавецький // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4089.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21175 339.138.631.11 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4089 |
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|