Запис Детальніше

Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент
 
Creator Іванчик, Т. В.
 
Subject інформація
Інтернет-маркетинг
онлайн-комунікації
Інтернет-ресурс
електронний ринок
information
Internet marketing
online communication
Internet resource
electronic market
 
Description Досліджено особливості та перспективи розвитку Інтернет-маркетингу, виявлено специфіку та параметри маркетингових комунікацій, здійснюваних онлайн.
The peculiarities and prospects of Internet marketing development were explored, the specifics and parameters of marketing communications realized on-line were revealed.
 
Date 2018-05-25T11:41:27Z
2018-05-25T11:41:27Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Іванчик Т. В. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент [Електронний ресурс] / Т. В. Іванчик // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4147.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21190
339.138
 
Language uk_UA
 
Relation Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/4147
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ