Запис Детальніше

Different approaches of studying grammar

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Different approaches of studying grammar
 
Creator Медведєва, С. О.
 
Subject Викладання граматики
формування граматичних навичок
граматико-перекладний метод
аудіо-лінгвальнийметод
комунікативний підхід
навчання, що базується на виконанні поставлених завдань
контрольована діяльність
контрольована практика
Grammar teaching
grammar skills development
Grammar-Translation Method
Audio-Lingual Method
Communicative Language Teaching
Task-Based Language Teaching
controlled activities
controlled practice
 
Description Much attention has always been paid to teaching grammar of a foreign language under study to students. Different approaches have been developed throughout the historical timeline. But as for now, Communicative Language Teaching and Task-Based Language Teaching are considered to be the ones that facilitate communication both written and oral.
Викладанню граматики іноземної мови завжди приділялася велика увага. В ході історії було розроблено декілька підходів до навчання граматики. На сьогоднішній день комунікативний підхід до навчання іноземним мовам і навчання, що базується на виконанні поставлених завдань визнані як такі, що сприяють формуванню комунікативних навичок у студентів, як усних так і письмових, роблячи акцент на спілкуванні наближеному до реального життя..
 
Date 2018-05-25T10:54:54Z
2018-05-25T10:54:54Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Медведєва С. О. Different approaches of studying grammar [Electronic resource] / С. О. Медведєва // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4020.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/20405
811.111`36
 
Language en
 
Relation Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2018/paper/view/4020
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ