Запис Детальніше

Шкільна математична освіта в Україні та за кордоном в контексті формування математичної компетентності майбутніх інженерів

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Шкільна математична освіта в Україні та за кордоном в контексті формування математичної компетентності майбутніх інженерів
 
Creator Хом'юк, В. В.
 
Subject абітурієнт
інженерні спеціальності
математична компетентність
шкільна математична освіта
абитуриент
инженерные специальности
математическая компетентность
школьное математическое образование
applicant
specialty engineering
mathematical competence
school mathematical education
 
Description У статті визначено, що фундаментальна природничо-математична освіта є одним з основних факторів розвитку особистості. Автором проаналізовано та узагальнено різні підходи до підвищення рівня довузівської математичної підготовки студентів першого курсу навчання інженерних спеціальностей технічного ВНЗ в Україні та за кордоном, зокрема у Німеччині, США, Австрії. Прослідковано, в якому стані перебувають знання абітурієнтів з математики, на прикладі, одного із ВНЗ України, а саме Вінницького національного технічного університету. Наведено результати дослідження шкільного рівня математичної підготовки студентів першого курсу факультету машинобудування та транспорту. Проведено порівняльний аналіз результатів написання «нульової» контрольної роботи із елементарної математики, середнього балу атестату та ЗНО, який показав, що результати навчання студентів з вищої математики слабко пов’язані з балами відповідних сертифікатів ЗНО.
В статье определено, что фундаментальное естественно-математическое образование является одним из основных факторов развития личности. Автором проанализированы и обобщены различные подходы к повышению уровня довузовской математической подготовки студентов первого курса инженерных специальностей технического вуза в Украине и за рубежом, в частности в Германии, США, Австрии. Прослежены, в каком состоянии находятся знания абитуриентов по математике, на примере одного из вузов Украины, а именно Винницкого национального технического университета. Приведены результаты исследования школьного уровня математической подготовки студентов факультету машиностроения и транспорта. Выполнен сравнительный анализ результатов написания «нулевой» контрольной работы по элементарной математике, среднего балла аттестата и ЗНО, который показал, что результаты студентов по высшей математике слабо связаны с баллами соответствующих сертификатов ЗНО.
The article stipulates that the fundamental natural and mathematical education is a major factor in the development of the individual, needs updating its content with regard to social requests and needs of innovative development of science and industry, the introduction of modern teaching methods, improving the mechanisms for evaluating the results of training activities. And that level of mathematical training school affects the subsequent formation of mathematical competence of students of engineering specialties. The author analyzed and summarized the different approaches enhance mathematical training first-year students study engineering graduates of technical universities in Ukraine and abroad, in particular in Germany, the USA, Austria. The results of the research school of mathematical preparation of students of engineering and transport Vinnitsa National Technical University.
 
Date 2018-03-04T17:21:21Z
2018-03-04T17:21:21Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Хом’юк В. В. Шкільна математична освіта в Україні та за кордоном в контексті формування математичної компетентності майбутніх інженерів [Текст] / В. В. Хом’юк // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія "Педагогіка". – Кременець : ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2017. – Вип. 8. – С. 183–191.
2410-2075
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19746
74.58
371
 
Language uk
 
Relation Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Вип. 8 : 183–191.
Педагогіка
 
Format application/pdf
 
Publisher Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка