Поетапна технологія формування математичної компетентності майбутніх інженерів
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Поетапна технологія формування математичної компетентності майбутніх інженерів
|
|
Creator |
Хом'юк, В. В.
|
|
Subject |
етапи формування
інтерактивні заняття майбутній інженер математична компетентність технологія этапы формирования интерактивные занятия будущий инженер математическая компетентность технология. stages of interactive lessons future engineer mathematical competence technology |
|
Description |
Статтю присвячено з’ясуванню питання, як реалізовується поетапна технологія формування математичної компетентності майбутніх інженерів. Визначено, що педагогічна технологія формування компонентів математичної компетентності передбачає сполучення навчально-пізнавальної, навчально-практичної та самостійної практичної роботи. Виокремлено етапи процесу формування математичної компетентності майбутніх інженерів: діагностично-актуалізаційний; мотиваційно-пошуковий; системно-узагальнюючий; діяльнісний; оцінково-корегувальний. Розглядаються особливості технології формування математичної компетентності, зважаючи, що на кожному із етапів вона представляється єдністю цільового, змістового та процесуального компонентів. Наводяться приклади інтерактивних занять, прикладних завдань, завдань репродуктивного, творчого та комбінованого рівня, що використовуються на етапах формування математичної компетентності.
Статья посвящена выяснению вопроса, как реализуется поэтапная технология формирования математической компетентности будущих инженеров. Определено, что педагогическая технология формирования компонентов математической компетентности предполагает сочетание учебно-познавательной, учебно-практической и самостоятельной практической работы. Выделены этапы процесса формирования математической компетентности будущих инженеров: диагностико-актуализационный; мотивационно-поисковый; системно-обобщающий; деятельностный; оценочно-корректирующий. Рассматриваются особенности технологии формирования математической компетентности, обращая внимание на то, что на каждом из этапов она представляется единством целевого, содержательного и процессуального компонентов. Приводятся примеры интерактивных занятий, прикладных задач, задач репродуктивного, творческого и комбинированного уровня, используемых на этапах формирования математической компетентности. The article is devoted to clarifying issues like technology implemented gradual formation of mathematical competence of future engineers. Defined the stages of formation of educational technology components of mathematical competence involves the combination of teaching and learning, educational, practical and independent practical work. Thesis there is determined the stages of the process of formation of mathematical competence of future engineers: diagnostic; motivational and search; system-synthesis; and activity; evaluative-adjusting. We considered the features of the technology of forming mathematical competence, noting that at each stage it seems unity targeted, semantic and procedural components. Are examples of interactive sessions, practical problems, reproductive problems and the combination of creative used on stages of mathematical competence. |
|
Date |
2018-03-04T17:36:10Z
2018-03-04T17:36:10Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Хом’юк В. В. Поетапна технологія формування математичної компетентності майбутніх інженерів [Текст] / В. В. Хом’юк // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія "Педагогіка". – Кременець : ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2017. – Вип. 7. – С. 144–154.
2410-2075 http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19747 74.58 371 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Вип. 7 : 144–154.
Педагогіка |
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія ім. Тараса Шевченка
|
|