Запис Детальніше

Комплексні принципи формування архітектурно-планувальних рішень дошкільних навчальних закладів

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комплексні принципи формування архітектурно-планувальних рішень дошкільних навчальних закладів
 
Creator Ковальський, В. П.
Лисій, Г. І.
 
Subject форма
інтер’єр
колір
дитячий дошкільний заклад
form
color
interior
educational institution
 
Description Візуальне сприйняття архітектури дорослими і дітьми докорінно відрізняється. При цьому архітектор, створюючи просторове середовище, близьке дитині за кольором, масштабом, формою, покликане втілити всі вимоги психологів і педагогів в галузі дитячого сприйняття. Це оточення повинно бути зрозумілим і цікавим дитині, нести в собі інформативні і естетичні властивості.
The visual perception of architecture by adults and children is fundamentally different. At the same time, the
architect, creating a spatial environment, close to the child in color, scale, form, designed to translate all the
requirements of psychologists and educators in the field of child perception. This environment should be clear and
interesting to the child, carry informative and aesthetic properties.
 
Date 2018-12-18T13:58:32Z
2018-12-18T13:58:32Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Ковальський В. П. Комплексні принципи формування архітектурно-планувальних рішень дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. П. Ковальський, Г. І. Лисій // Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р. : збірник матеріалів. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/3693.
978-966-641-734-6
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22986
747
 
Language uk_UA
 
Relation Молодь в науці: дослідження, проблеми,
перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/3693
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ