Комплексні принципи формування архітектурно-планувальних рішень дошкільних навчальних закладів
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комплексні принципи формування архітектурно-планувальних рішень дошкільних навчальних закладів
|
|
Creator |
Ковальський, В. П.
Лисій, Г. І. |
|
Subject |
форма
інтер’єр колір дитячий дошкільний заклад form color interior educational institution |
|
Description |
Візуальне сприйняття архітектури дорослими і дітьми докорінно відрізняється. При цьому архітектор, створюючи просторове середовище, близьке дитині за кольором, масштабом, формою, покликане втілити всі вимоги психологів і педагогів в галузі дитячого сприйняття. Це оточення повинно бути зрозумілим і цікавим дитині, нести в собі інформативні і естетичні властивості.
The visual perception of architecture by adults and children is fundamentally different. At the same time, the architect, creating a spatial environment, close to the child in color, scale, form, designed to translate all the requirements of psychologists and educators in the field of child perception. This environment should be clear and interesting to the child, carry informative and aesthetic properties. |
|
Date |
2018-12-18T13:58:32Z
2018-12-18T13:58:32Z 2018 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Ковальський В. П. Комплексні принципи формування архітектурно-планувальних рішень дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. П. Ковальський, Г. І. Лисій // Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р. : збірник матеріалів. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/3693.
978-966-641-734-6 http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22986 747 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р. https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/3693 |
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|