Комплексна цільова програма оптимізації маркетингової політики вітчизняних підприємств на основі СППР «СОЛОН–2»
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комплексна цільова програма оптимізації маркетингової політики вітчизняних підприємств на основі СППР «СОЛОН–2»
|
|
Creator |
Азарова, А. О.
Павлов, С. В. Логвинюк, М. П. |
|
Subject |
маркетинговий проект
збут реклама ціль підціль |
|
Description |
У статті обґрунтовано шляхи удосконалення маркетингової політики вітчизняних підприємств засобами цільового ієрархічного оцінювання альтернатив на основі формування відповідної комплексної цільової програми.
|
|
Date |
2018-03-17T13:19:38Z
2018-03-17T13:19:38Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Азарова А. О. Комплексна цільова програма оптимізації маркетингової політики вітчизняних підприємств на основі СППР «СОЛОН–2» [Електронний ресурс] / А. О. Азарова, С. В. Павлов, М. П. Логвинюк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка". – 2017. – № 2(8). – С. 75-80.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19799 364.01 + 369 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка". № 2 : 75-80.
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Мукачівський державний університет
|
|