Запис Детальніше

Комплексна цільова програма оптимізації маркетингової політики вітчизняних підприємств на основі СППР «СОЛОН–2»

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Комплексна цільова програма оптимізації маркетингової політики вітчизняних підприємств на основі СППР «СОЛОН–2»
 
Creator Азарова, А. О.
Павлов, С. В.
Логвинюк, М. П.
 
Subject маркетинговий проект
збут
реклама
ціль
підціль
 
Description У статті обґрунтовано шляхи удосконалення маркетингової політики вітчизняних підприємств засобами цільового ієрархічного оцінювання альтернатив на основі формування відповідної комплексної цільової програми.
 
Date 2018-03-17T13:19:38Z
2018-03-17T13:19:38Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Азарова А. О. Комплексна цільова програма оптимізації маркетингової політики вітчизняних підприємств на основі СППР «СОЛОН–2» [Електронний ресурс] / А. О. Азарова, С. В. Павлов, М. П. Логвинюк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка". – 2017. – № 2(8). – С. 75-80.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19799
364.01 + 369
 
Language uk_UA
 
Relation Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка". № 2 : 75-80.
 
Format application/pdf
 
Publisher Мукачівський державний університет