Запис Детальніше

Організація ефективної діяльності маркетингової служби в автобізнесі

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація ефективної діяльності маркетингової служби в автобізнесі
 
Creator Бурєнніков, Ю. Ю.
 
Subject управління
маркетинг
ефективність
структура
автомобільний сервіс
management
marketing
efficiency
structure
automotive service
 
Description Досліджено основні складові організації діяльності маркетингової служби в автобізнесі. Запропоновані шляхи підвищення ефективності роботи даних підрозділів на підприємства які займаються збутом автомобілів та наданням відповідних сервісних послуг з їх ремонту та обслуговування.
The main components of the organization of the marketing service in the auto business are investigated. The ways of improving the efficiency of these divisions for companies engaged in the sale of vehicles and the provision of appro?riate services for their repair and maintenance are offered.
 
Date 2018-05-25T11:54:32Z
2018-05-25T11:54:32Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Бурєнніков Ю. Ю. Організація ефективної діяльності маркетингової служби в автобізнесі [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бурєнніков // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2018/paper/view/5160.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21467
659.4.011
 
Language uk_UA
 
Relation Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2018/paper/view/5160
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ