Організація ефективної діяльності маркетингової служби в автобізнесі
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація ефективної діяльності маркетингової служби в автобізнесі
|
|
Creator |
Бурєнніков, Ю. Ю.
|
|
Subject |
управління
маркетинг ефективність структура автомобільний сервіс management marketing efficiency structure automotive service |
|
Description |
Досліджено основні складові організації діяльності маркетингової служби в автобізнесі. Запропоновані шляхи підвищення ефективності роботи даних підрозділів на підприємства які займаються збутом автомобілів та наданням відповідних сервісних послуг з їх ремонту та обслуговування.
The main components of the organization of the marketing service in the auto business are investigated. The ways of improving the efficiency of these divisions for companies engaged in the sale of vehicles and the provision of appro?riate services for their repair and maintenance are offered. |
|
Date |
2018-05-25T11:54:32Z
2018-05-25T11:54:32Z 2018 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Бурєнніков Ю. Ю. Організація ефективної діяльності маркетингової служби в автобізнесі [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бурєнніков // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2018/paper/view/5160.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21467 659.4.011 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2018/paper/view/5160 |
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|