Особливості проектування персонального освітнього середовища в умовах коннективіського підходу
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості проектування персонального освітнього середовища в умовах коннективіського підходу
|
|
Creator |
Ткачук, Галина
Стеценко, Надія Стеценко, Володимир |
|
Description |
У статті здійснено аналіз теорії навчання в цифрову епоху – коннективізм, яка передбачає організацію навчального процесу у динамічному інформаційному середовищі. Визначено, що навчання на основі коннективізму передбачає формування персонального освітнього середовища, яке являє собою сукупність інформаційних ресурсів, які використовуються суб’єктами навчання з метою отримання знань, стимуляції навчальної активності, розвитку особистісних здібностей, пошуку та опрацювання інформації, комунікації та співпраці. The article analyzes the theory of learning in the digital age – connectivism, which involves organizing the learning process in a dynamic informational environment. It has been determined that training on the basis of connectivism involves the formation of a personal educational environment, which is a set of information resources used by the subjects of learning in order to acquire knowledge, stimulate learning activity, development of personal abilities, data processing and searching, communication and cooperation. |
|
Date |
2018-09-07T13:23:11Z
2018-09-07T13:23:11Z 2018 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Ткачук Галина Особливості проектування персонального освітнього середовища в умовах коннективіського підходу [Текст] / Г. Ткачук, Н. Стеценко, В. Стеценко // Proceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018. – Vinnytsia : VNTU, 2018. – C. 247-249.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22593 004:37 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Proceedings of the eleventh international scientific-practical conference INTERNET-EDUCATION-SCIENCE - 2018, Vinnytsia, 22 - 25 May, 2018 : 247-249.
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|