Запис Детальніше

Розширена візія концпеції соціально-етичного маркетингу

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розширена візія концпеції соціально-етичного маркетингу
 
Creator Несен, Л. М.
 
Subject соціальна відповідальність
сталий розвиток
Глобальний Договір
стейкхолдери
social responsibility
sustainable development
Global Compact
stakeholders
 
Description У статті проведено аналіз еволюційних, організаційних та мотиваційних аспектів корпоративної соціальної відповідальності та соціальної відповідальності бізнесу.
The article analyzes the evolutionary, organizational and motivational aspects of corporate social responsibility and corporate social responsibility.
 
Date 2018-05-25T11:39:59Z
2018-05-25T11:39:59Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Несен Л. М. Розширена візія концпеції соціально-етичного маркетингу [Електронний ресурс] / Л. М. Несен // Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/5445.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/21135
005.06
 
Language uk_UA
 
Relation Матеріали XLVII науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 14-23 березня 2018 р.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2018/paper/view/5445
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ