Запис Детальніше

Стратегії формування професійної компетентності фахівців сфери туризму в процесі вивчення іноземних мов

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегії формування професійної компетентності фахівців сфери туризму в процесі вивчення іноземних мов
Использование способов дистанционного обучения для формирования профессиональной компетентности будущих переводчиков М. Г. Прадівлянний
Strategies of professional competence formation of tourist experts in the process of studying foreign languages
 
Creator Прадівлянний, М. Г.
Бондар, Н. Д.
 
Subject інтеграційні процеси
професійна компетентність
макростратегія
професійна підготовка
туристична галузь
іноземна мова професійного спрямування
іншомовні комунікативні здібності
комунікативний підхід
фахівці сфери туризму
интеграционные процессы
профессиональная компетентность
макростратегия
профессиональная подготовка
сфера туризма
профессионально ориентированный иностранный язык
коммуникативный подход
специалисты сферы туризма
integration processes
professional competence
macrostrategy
professional training
tourist industry
foreign language for special purpose
foreign-language communicative abilities
communicative approach
experts in tourism
 
Description На основі аналізу психологічної, педагогічної літератури й практичного досвіду підготовки фахівців сфери туризму зроблено висновок, що потреба туристичної галузі в творчій особистості, компетентному фахівцеві з постійним прагненням до самовдосконалення є надзвичайно високою, тому основними завданнями туристської освіти є: якісне підвищення фахової підготовки в умовах неперервної освіти; забезпечення всебічного розвитку особистості фахівця туристичної сфери; формування вміння майбутніх фахівців здійснювати міжкультурну комунікацію з представниками інших народів і націй.

Визначено, що професійна компетентність фахівця сфери туризму є інтегративною якістю, що включає в себе рівень оволодіння професійними знаннями, уміннями, навичками і розглядається як процес здійснення суб’єктом свідомого управління своєю діяльністю та поведінкою відповідно до загальнолюдських ціннісних орієнтацій.

Проаналізовано значення іноземної мови професійного спрямування для фахівців туристичної галузі. Описується формування мовних комунікативних здібностей сучасних спеціалістів, удосконалення процесу формування іншомовної компетенції, яка є необхідним компонентом повноцінної професійної підготовки фахівців у галузі туризму.

Показано, що впровадження комунікативного підходу відбувається завдяки застосуванню макростратегій, які визначають основні аспекти такого підходу.
На основе анализа психологической, педагогической литературы и практического опыта подготовки сферы туризма сделан вывод о том, что потребность туристической сферы в творческой личности, компетентном специалисте с постоянным стремлением к самосовершенствованию очень высока, поэтому основными задачами туристической сферы являются: качественная профессиональная подготовка в условиях непрерывного образования; обеспечение всестороннего развития специалиста туристической сферы; формирование умений будущего специалиста совершать межкультурную коммуникацию с представителями других наций.

Определено, что профессиональная компетентность специалиста сферы туризма является интегративным качеством, которое включает в себя уровень владения профессиональными знаниями, умениями, навыками, и рассматривается как процесс осуществления субъектом осознанного управления своей деятельностью и поведением в соответствии с общечеловеческими ценностными ориентациями.

Проанализировано значение профессионально ориентированного иностранного языка для специалистов туристической сферы. Описывается формирование языковых коммуникативных навыков современных специалистов, усовершенствование процесса формирования иноязычной компетенции, которая является необходимым компонентом полноценной профессиональной подготовки специалистов туристической сферы.

Показано, что внедрение коммуникативного похода происходит благодаря использованию макростратегий, которые определяют основные аспекты такого подхода.
On the base of analysis of psychological and pedagogical literature as well as practical experience in training specialist in the sphere of tourism the paper assumes that the need of touristic sphere in creative personality and competent specialist is the incessant strive to personal growth is extremely high, therefore the key objectives of touristic sphere is improvement of training under conditions of continuous education, ensuring the inclusive development of the specialist, formation of skills for cross-cultural communication with the representatives of other nations. It had been determined that the professional competency of the specialist in the travel industry sphere is the integrative property which combines the level of mastering professional knowledge, skills and shall be considered as the process of conscious operational control and behavior relevant to universal human values.

The paper also analyses the significance of professionally oriented foreign language for specialist in the travel industry sphere. There had been described the formation of linguistic communicative skills, improvement of process for formation of foreign language competency which is an integral component of fully realized professional specialists training in the travel industry sphere. The research substantiates that the introduction of communicative approach becomes possible due to the use of makrostrategies which stipulate for the principle aspects of this approach.
 
Date 2018-07-19T09:04:31Z
2018-07-19T09:04:31Z
2017-12
 
Type Article
 
Identifier Прадівлянний М. Г. Стратегії формування професійної компетентності фахівців сфери туризму в процесі вивчення іноземних мов [Текст] / М. Г. Прадівлянний, Н. Д. Бондар // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2017. – № 6. – С. 168-174.
1997–9266
1997–9274
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22442
378:338.48:81′243(045)
 
Language uk_UA
 
Relation Вісник Вінницького політехнічного інституту. № 6 : 168-174.
https://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2166
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ