Запис Детальніше

Маркетинговий потенціал і процеси формування конкурентних переваг підприємства

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий потенціал і процеси формування конкурентних переваг підприємства
Маркетинговый потенциал и процессы формирования конкурентных преимуществ предприятия
Marketing potential and processes of forming competitive edges at the enterprise
 
Creator Толпежніков, Роман Олексійович
Толпежников, Роман Алексеевич
Tolpezhnikov, R. А.
 
Subject Конкуренція
Потенціал
Нечіткі безлічі
Цільові установи
 
Description Толпежніков, Р. О. Маркетинговий потенціал і процеси формування конкурентних переваг підприємства / Р. О. Толпежніков // Вісник Приазовського державного технічного університету : зб. наук. праць / ПДТУ. – Маріуполь, 2007. – Вип. 17. – С. 243–247.
Розглянуто процеси формування конкурентних переваг на базі запропонованої методики, що дозволяє оцінити ступінь впливу факторів виробництва на досягнення цільових параметрів підприємства. Методика заснована на використанні теорії нечітких безлічей, що дозволяє використовувати якісні характеристики в рамках оцінки маркетингового потенціалу. Методика дозволяє оптимально підійти до рішення задач в галузі управління та оцінки рівня потенціалу підприємства і має практичне застосування.
Розглянуто процеси формування конкурентних переваг на базі запропонованої методики, що дозволяє оцінити ступінь впливу факторів виробництва на досягнення цільових параметрів підприємства. Методика заснована на використанні теорії нечітких безлічей, що дозволяє використовувати якісні характеристики в рамках оцінки маркетингового потенціалу. Методика дозволяє оптимально підійти до рішення задач в галузі управління та оцінки рівня потенціалу підприємства і має практичне застосування.
The processes of forming of competitive edges of the on a base offered method are considered, that allows to estimate the degree of influencing of factors of production on achievement of parameters of enterprise having a special purpose. A method is based on the use of theory of fuzzy logic , that allows to use high-quality descriptions within the framework of estimation of marketing potential. A method allows optimum to walk up to the decision of tasks in industry of management and estimation of level of potential of enterprise and has practical application.
 
Date 2011-11-07T10:27:03Z
2011-11-07T10:27:03Z
2007
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/449
 
Language uk