Управління маркетинговим потенціалом металургійних підприємств : монографія
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління маркетинговим потенціалом металургійних підприємств : монографія
|
|
Creator |
Білопольський, Микола Григорович
Маркова, Наталя Михайлівна Клепін, Олег Володимирович Толпежніков, Роман Олексійович Билопольский, Николай Григорьевич Маркова, Наталья Михайловна Клепин, Олег Владимирович Толпежников, Роман Алексеевич |
|
Description |
Управління маркетинговим потенціалом металургійних підприємств : монографія / М. Г. Білопольський [та ін.] ; НАН України. Ін-т економіки промисловості, Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : [б. и.], 2010. - 227 с. - ISBN 978-966-02-5642-2
Розкрито теоретичні та практичні засади формування й розвитку управління маркетинговим потенціалом металургійних підприємств України. Здійснено аналіз умов використання економічного потенціалу господарюючих суб'єктів металургії, видів, чинників, теорії та моделей розвитку підприємств цієї галузі з метою підвищення їх конкурентоспроможності. Запропоновано концепцію формування механізму управління маркетинговим потенціалом металургійних підприємств, обґрунтовано методичні підходи до розробки маркетингових стратегій та інструментарію практичної їх реалізації. |
|
Date |
2012-11-28T12:43:55Z
2012-11-28T12:43:55Z 2010 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/1881
|
|
Language |
uk
|
|