Запис Детальніше

Позиція підприємства з точки зору маркетингу на ринку сталі (на прикладі ВАТ "УГМК")

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Позиція підприємства з точки зору маркетингу на ринку сталі (на прикладі ВАТ "УГМК")
Маркетинговая характеристика рынка стали и позиция ОАО "УГМК" на данном рынке
Marketing characteristics are pointed steel and the position of the company



“UMMC” in this market
 
Creator Харченко, Тетяна Григорівна
Харченко, Татьяна Георгиевна
Kharchenko, T. G.
 
Subject металопрокат
ринок сталі
металотрейдери
 
Description Харченко Т. Г. Позиція підприємства з точки зору маркетингу на ринку сталі (на прикладі ВАТ "УГМК") [Текст] / Т. Г. Харченко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць / ПДТУ. - Маріуполь, 2010. - Т. 2. - С. 147-150.
Зроблено аналіз стану ринка сталі з точки зору маркетингу та визначена позиція ВАТ















«УГМК» на даному ринку.
Сделан анализ состояния рынка стали с точки зрения маркетинга и определена















позиция ОАО «УГМК» на данном рынке.
The analysis of the state are pointed steel with a marketing standpoint, and







determine the position of company “UMMC” in this market.
 
Date 2011-11-22T09:16:08Z
2011-11-22T09:16:08Z
2010
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/806
 
Language uk