Позиція підприємства з точки зору маркетингу на ринку сталі (на прикладі ВАТ "УГМК")
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Позиція підприємства з точки зору маркетингу на ринку сталі (на прикладі ВАТ "УГМК")
Маркетинговая характеристика рынка стали и позиция ОАО "УГМК" на данном рынке Marketing characteristics are pointed steel and the position of the company “UMMC” in this market |
|
Creator |
Харченко, Тетяна Григорівна
Харченко, Татьяна Георгиевна Kharchenko, T. G. |
|
Subject |
металопрокат
ринок сталі металотрейдери |
|
Description |
Харченко Т. Г. Позиція підприємства з точки зору маркетингу на ринку сталі (на прикладі ВАТ "УГМК") [Текст] / Т. Г. Харченко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць / ПДТУ. - Маріуполь, 2010. - Т. 2. - С. 147-150.
Зроблено аналіз стану ринка сталі з точки зору маркетингу та визначена позиція ВАТ «УГМК» на даному ринку. Сделан анализ состояния рынка стали с точки зрения маркетинга и определена позиция ОАО «УГМК» на данном рынке. The analysis of the state are pointed steel with a marketing standpoint, and determine the position of company “UMMC” in this market. |
|
Date |
2011-11-22T09:16:08Z
2011-11-22T09:16:08Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/806
|
|
Language |
uk
|
|