Особенности строительного маркетинга в контексте формирования жилищно-строительных кластеров в Украине
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особенности строительного маркетинга в контексте формирования жилищно-строительных кластеров в Украине
Особливості будівельного маркетингу в контексті формування житлово-будівельних кластерів в Україні The Features of Building Marketing in the Context of House-Building Clusters Forming in Ukraine |
|
Creator |
Таранич, Андрей Владимирович
Косарев, Сергей Владимирович Бабенко, Марина Владимировна Таранич, Андрій Володимирович Косарєв, Сергій Володимирович Бабенко, Марина Володимирівна Taranich, A. Kosarev, S. Babenko, M. |
|
Subject |
строительный кластер
социально-экономическое развитие технопарк жилищное строительство |
|
Description |
Таранич А. В. Особенности строительного маркетинга в контексте формирования жилищно-строительных кластеров в Украине [Текст] / А. В. Таранич, С. В. Косарев, М. В. Бабенко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності= Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць/ ПДТУ. - Маріуполь, 2010. - Т. 2. - С. 220-224.
Проведен анализ основных тенденций развития рынка жилой недвижимости в Украине. Выявлены маркетинговые методы привлечения покупателей жилья и увеличения прибыли предприятий жилищного строительства в кризисный период. Сформирована концепция создания жилищно-строительных кластеров, ориентированная на стимулирование экономики и социально-демографической ситуации в Украине. Проведено аналіз основних тенденцій розвитку ринку житлової нерухомості в Україні. Виявлені маркетингові методи залучення покупців житла і збільшення прибутку підприємств житлового будівництва в кризовий період. Сформована концепція створення житлово-будівельних кластерів, орієнтована на стимулювання економіки і соціально-демографічної ситуації в Україні. The article analyses the basic tendencies of the residential real estate market development in Ukraine. We reveal marketing techniques to attract buyers and increase the profits of enterprises in the housing crisis and also form concept of the construction of housing clusters, focused on stimulating the economy and socio-demographic situation in Ukraine. |
|
Date |
2011-11-23T06:40:42Z
2011-11-23T06:40:42Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/838
|
|
Language |
ru
|
|