Маркетинговая составляющая формирования инвестиционного портфеля промышленного предприятия
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговая составляющая формирования инвестиционного портфеля промышленного предприятия
|
|
Creator |
Бурлаченко, Е. П.
|
|
Subject |
инвестиционное планирование
бизнес-план маркетинговая стратегия |
|
Description |
Бурлаченко Е. П. Маркетинговая составляющая формирования инвестиционного портфеля промышленного предприятия [Текст] / Е. П. Бурлаченко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць / ПДТУ. – Маріуполь, 2010. - Т. 3. - С. 121-126. В статье проанализированы этапы разработки и реализации конкретного инвестиционного проекта на металлургическом предприятии. Обоснована необходимость использования маркетингового управления на пред проектном этапе инвестиций в целях изучения потребностей целевых рынков и их профессиональной сегментации. В статті проаналізовані етапи розробки та реалізації конкретного інвестиційного проекта на металургійному підприємстві. Обгрунтована необхідність використання маркетингового управління на перед проектному етапі інвестицій з метою вивчення потреб цільових ринків та їх професійної сегментації. The article analyzes the stages of development and implementation of specific investment project at a metallurgical plant. The necessity of marketing management in the pre design stage investments in order to study the needs of target markets and their professional segmentation. |
|
Date |
2011-11-25T11:25:28Z
2011-11-25T11:25:28Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/892
|
|
Language |
ru
|
|