Запис Детальніше

Сущность и этические проблемы детского маркетинга

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сущность и этические проблемы детского маркетинга
 
Creator Таранич, Андрей Владимирович
Кирпулянская, Д. Н.
Деревянченко, А. С.
Таранич, Андрій Володимирович
Кирпулянська, Д. Н.
Дерев'янченко, А. С.
 
Subject детская аудитория
императивы совершения покупки
брендинг
 
Description Таранич А.В. Сущность и этические проблемы детского маркетинга [Текст] / А. В.Таранич, Д. Н. Кирпулянская, А. С. Деревянченко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць / ПДТУ. – Маріуполь, 2010. - Т. 3. - С. 28-32.
Обоснована концепция детского маркетинга относительно особенностей







целевой аудитории, выделены тенденции и особенности ее развития, проведен анализ способов







продвижения информации для детской целевой аудитории, определены преимущества и недостатки







детской рекламы и каналов ее распространения, выделены пути усовершенствования детской







рекламы с позиций этичности и выполнения законодательных норм.
Обґрунтована концепція дитячого маркетингу щодо особливостей цільової







аудиторії, виділено тенденції і особливості її розвитку, проведено аналіз способів просування







інформації для дитячої цільової аудиторії, визначено переваги і недоліки дитячої реклами і каналів її







розповсюдження, виділено шляхи удосконалення дитячої реклами з позицій етичності та виконання







законодавчих норм.
The article substantiates the concept of children's marketing in accordance with the peculiarities



of the target audience, identifies trends and patterns of its development. We conduct an analysis of



promotional information for the child audience and identify the advantages and disadvantages of advertising



and children's channels of distribution, identify ways to improve children's advertising from the standpoint of



ethics and compliance with legal norms.
 
Date 2011-11-25T06:41:31Z
2011-11-25T06:41:31Z
2010
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/873
 
Language ru