Комплексна система управління маркетинговими комунікаціями на ринку нерухомості
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комплексна система управління маркетинговими комунікаціями на ринку нерухомості
|
|
Creator |
Сушко, Ольга Володимирівна
|
|
Subject |
ефективність управління
моделювання просування |
|
Description |
Сушко О. В. Комплексна система управління маркетинговими комунікаціями на ринку нерухомості / О. В. Сушко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць / ПДТУ. – Маріуполь, 2011. - Т. 3. - С. 276-281.
Розглянуті основні сучасні проблеми та запропонована комплексна система управління маркетинговими комунікаціями, як основа діяльності підприємства в умовах динамічності функціонування ринку. Рекомендується концепція просування об'єкту нерухомості. Basic modern problems were considered and complex management system of marketing communications was offered, as basis of activity of enterprise in the conditions of dynamic of functioning of market. Conception of advancement of object of the real estate was recommended. |
|
Date |
2012-06-27T07:37:23Z
2012-06-27T07:37:23Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/1306
|
|
Language |
uk
|
|