Getting Customer Loyalty by Designing Successful Relationship Programs
EIR PSTU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Getting Customer Loyalty by Designing Successful Relationship Programs
|
|
| Creator |
Vornovitski, Diana
|
|
| Subject |
strategic position
customer loyalty life cycle |
|
| Description |
Vornovitski D. Getting Customer Loyalty by Designing Successful Relationship Programs / D. Vornovitski // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць / ПДТУ. – Маріуполь, 2011. - Т. 3. - С. 297-300. This article puts forward some cross-industry examples and best practices in terms of effective customer relationship management and retention strategies across customer life-cycle. В данной статье предлагается несколько межотраслевых примеров и передового опыта с точки зрения эффективного управления взаимоотношениями с клиентами и стратегии удержания клиентов через жизненный цикл. |
|
| Date |
2012-06-27T10:11:09Z
2012-06-27T10:11:09Z 2011 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/1310
|
|
| Language |
en
|
|