Запис Детальніше

Некоторые аспекты менеджмента бизнес-объектов

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Некоторые аспекты менеджмента бизнес-объектов
Деякі аспекти







менеджменту бізнес-об'єктів
Some Aspects of the







Management of Business Objects
 
Creator Гигуашвили, Гиули Гаиозовна
Макасарашвили, Тамара Шалвовна
Хоргуашвили, Теа Юлоновна
Гігуашвілі, Гіулі Гаіозовна
Макасарашвілі, Тамара Шалвівна
Хоргуашвілі, Теа Юлонівна
Giguashvili, G. G.
Makasarashvili, Т. S.
Khorguashvili, T. Yu.
 
Subject синергия человеческого капитала
деловая репутация
 
Description Гигуашвили Г. Г. Некоторые аспекты менеджмента бизнес-объектов [Текст] / Г. Г. Гигуашвили, Т. Ш. Макасарашвили, Т. Ю. Хоргуашвили // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. - Мариуполь, 2012. - Вип. 1, Т. 1. - С. 18-22.
Современные корпоративные системы имеют сложную организационную структуру. Эффективное управление этих объектов можно осуществить при наличии полной оперативной информации о состоянии и деятельности всех департаментов, подразделении и филиалов этого бизнес-объекта. При условиях конкуренции жизненно важное значение приобретает надежность и оперативность управленческих решений. В системе бизнес-объектов можно выделить два блока элементов: материальный комплекс и нематериальный комплекс. Стоит отметить, что с развитием времени нематериальный комплекс становится важнее и значительнее материального составляющего предприятия. Наиважнейшую роль в формировании деловой репутации предприятия играют синергии человеческого, клиентского и организационного капитала. Для оценки деловой репутации предприятия считаем целесообразным использование рейтингового метода. Кроме того, для повышения величины деловой репутации необходимо: оптимизация кадровой политики, разработка программы поощрения сотрудников, внедрения инновационных методов и моделей для обеспечения надежного менеджмента.
Сучасні корпоративні системи мають складну організаційну структуру. Ефективне управління цих об'єктів можна здійснити при наявності повної оперативної інформації про стан і діяльності всіх департаментів, підрозділі і філій цього бізнес-об'єкта. За умов конкуренції життєво важливе значення набуває надійність і оперативність управлінських рішень. В системі бізнес-об'єктів можна виділити два блоки елементів: матеріальний комплекс і нематеріальний комплекс. Варто відзначити, що з розвитком часу нематеріальний комплекс стає важливіше і значніше матеріальної складової підприємства. Найважливішу роль у формуванні ділової репутації підприємства відіграють синергії людського, клієнтського та організаційного капіталу. Для оцінки ділової репутації підприємства вважаємо доцільним використання































рейтингового методу. Крім того, для підвищення величини ділової репутації необхідні: оптимізація кадрової політики, розробка програми заохочення співробітників, впровадження інноваційних методів і моделей для забезпечення надійного менеджменту.
Modern corporate management systems can only be effective for all departments, branches and departments of the state and the absence of complete information. These factors led to the organizational systems and management of modern information - communication technologies in widespread use. Particular attention is paid to the business - the improvement of facilities management. New business - programs that are implemented, a vital part in the competition, on the other hand, it is difficult enough in terms of volume of investment, the firm's managers to correct economic policy. Business - objects in the system it is recommended that the two major blocs, such as tangible and intangible complexes. In addition, intangible assets are an increasingly important place in the effective functioning of the enterprise. Intangible assets from the business - the unit has an important impact on the functioning of human capital, organizational capital, the optimal realization of capital and customers. Enterprise business reputation rating evaluation method for estimation of expediency. In addition, it is necessary to enhance business reputation, an optimization of human resources policy, and professional development systems to encourage employees to develop innovative methods and models to provide reliable management by means of implementation.
 
Date 2012-09-17T12:23:53Z
2012-09-17T12:23:53Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/1443
 
Language ru