Лояльность и удовлетворённость банковских клиентов как фактор повышения эффективности деятельности банка
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Лояльность и удовлетворённость банковских клиентов как фактор повышения эффективности деятельности банка
Лояльність і задоволеність банківських клієнтів як фактор підвищення ефективності діяльності банку Loyalty and Satisfaction of Bank Customers as a Factor Inimproving the Efficiency of the Bank |
|
Creator |
Ворновицки, Диана
Ворновіцкі, Діана Vornovitski, D. |
|
Description |
Ворновицки Д. Лояльность и удовлетворённость банковских клиентов как фактор повышения эффективности деятельности банка [Текст] / Д. Ворновицки // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. - Маріуполь, 2012. - Вип. 1, Т. 2. - С. 119-125. Это исследование посвящено изучению удовлетворенности клиентов как наиболее важным фактором лояльности в розничном бизнесе. Различные исследования показали, что удовлетворенность играет важную роль в создании лояльной клиентской базы. Это исследование указывает, что удовлетворенность и лояльность отношений имеет решающее значение для розничных банков. Понимание факторов лояльности, а также предшественников удовлетворенности клиентов является важным вопросом для академических исследований, а также по маркетингу в сфере финансовых услуг. Це дослідження присвячене вивченню задоволеності клієнтів як найбільш важливому фактору лояльності в роздрібному бізнесі. Різні дослідження показали, що задоволеність грає важливу роль в створенні лояльної клієнтської бази. Це дослідження вказує, що задоволеність і лояльність відносин має вирішальне значення для роздрібних банків. Розуміння факторів лояльності, а також попередників задоволеності клієнтів є важливим питанням для академічних досліджень, а також по маркетингу в сфері фінансових послуг. This study investigates customer satisfaction as the most important factor behind loyalty in retail banking. Various study showed that satisfaction plays an important role to establish loyal customer base. This study points out that satisfaction and loyalty relationship is critical for retail banks. Understanding the factors behind loyalty as well as the antecedents of customer satisfaction is an important issue for academic research as well as for marketing in financial services. |
|
Date |
2012-10-22T10:02:38Z
2012-10-22T10:02:38Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/1542
|
|
Language |
ru
|
|