Запис Детальніше

Розвиток туризму на засадах впровадження асортиментної стратегії

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток туризму на засадах впровадження асортиментної стратегії
Развитие туризма на основе внедрения ассортиментной































стратегии
Tourism Development on the Basis of Implementation Assortment































Strategy
 
Creator Мельник, Оксана Михайлівна
Мельник, Оксана Михайловна
Melinik, O.
 
Description Мельник О. М. Розвиток туризму на засадах впровадження асортиментної































стратегії [Текст] / О. М. Мельник // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. - Маріуполь, 2012. - Вип. 1, Т. 2. - С. 163-167.
У статті досліджено розвиток туристичної сфери на засадах змін і формування































стратегії асортименту. Можливість підприємства отримати додаткові конкурентні































переваги, лідерство на ринку, підвищити конкурентну спроможність та прибутковість.
В статье исследовано развитие туристической сферы на основе изменений и































формирования стратегии ассортимента. Возможность предприятия получить































дополнительные конкурентные преимущества, лидерство на рынке, повысить































конкурентную способность и прибыльность.
This article explores the development of tourism based on changes in strategy and































product range. Ability of the enterprise more competitive advantages, market leadership,































increase the competitive ability and profitability.
 
Date 2012-10-23T06:54:08Z
2012-10-23T06:54:08Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/1555
 
Language uk