Запис Детальніше

Управління дитячими брендами

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління дитячими брендами
Управление детскими брендами
Managing of children's brands
 
Creator Кривоніс, Аліна Олександрівна
Кривонос, Алина Александровна
Kryvonis, A. A.
 
Description Кривоніс А. О. Управління дитячими брендами [Текст] / А. О. Кривоніс // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2012. - Вип. 1, Т. 3. - С. 223-226.
У статті приведені особливості

створення брендів для дитячої аудиторії. Надано рекомендації щодо управління дитячим

брендом, розглянуто вплив дітей на покупку та забезпечення потенційної прихильності

дитини до торгової марки.
В статье приведены особенности

создания брендов для детской аудитории. Даны рекомендации по управлению детским

брендом, рассмотрено влияние детей на покупку и обеспечения потенциальной

привязанности ребенка к торговой марке.
This article is devoted to studying the

features of a brand for children's audience. Recommendations for the management of children's

brand, the influence of children on the purchase and provision of potential commitment to the

child's trademark.
 
Date 2013-01-04T15:03:41Z
2013-01-04T15:03:41Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/4005
 
Language uk