Управління дитячими брендами
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління дитячими брендами
Управление детскими брендами Managing of children's brands |
|
Creator |
Кривоніс, Аліна Олександрівна
Кривонос, Алина Александровна Kryvonis, A. A. |
|
Description |
Кривоніс А. О. Управління дитячими брендами [Текст] / А. О. Кривоніс // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2012. - Вип. 1, Т. 3. - С. 223-226.
У статті приведені особливості створення брендів для дитячої аудиторії. Надано рекомендації щодо управління дитячим брендом, розглянуто вплив дітей на покупку та забезпечення потенційної прихильності дитини до торгової марки. В статье приведены особенности создания брендов для детской аудитории. Даны рекомендации по управлению детским брендом, рассмотрено влияние детей на покупку и обеспечения потенциальной привязанности ребенка к торговой марке. This article is devoted to studying the features of a brand for children's audience. Recommendations for the management of children's brand, the influence of children on the purchase and provision of potential commitment to the child's trademark. |
|
Date |
2013-01-04T15:03:41Z
2013-01-04T15:03:41Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/4005
|
|
Language |
uk
|
|