Прогнозирование рабочего парка вагонов металлургического предприятия в условиях роста объемов перевозок
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Прогнозирование рабочего парка вагонов металлургического предприятия в условиях роста объемов перевозок
Прогнозування робочого парку вагонів металургійного підприємства в умовах зростання обсягів перевезень Predictions for refrigerating wagons of railway cars fleet of iron and steel works, in conditions of growth in transportation volumes |
|
Creator |
Губенко, Владимир Константинович
Хара, Марина Владимировна Лямзин, Андрей Александрович Губенко, Володимир Костянтинович Хара, Марина Володимирівна Лямзін, Андрій Олександрович Gubenko, V. K. Khara, M. V. Lyamzin, A. A. |
|
Description |
Губенко, В. К. Прогнозирование рабочего парка вагонов металлургического предприятия в условиях роста объемов перевозок / В. К. Губенко, М. В. Хара, А. А. Лямзин // Вісник Приазовського державного технічного університету : зб. наукових праць / ПДТУ. – Маріуполь, 2011. – № 2 (23). – С. 275–280. – (Серія : Технічні науки).
В статье рассмотрена проблема управления состоянием вагонных парков, связанная с необходимостью принятия решений в условиях цикловой динамики экономических процессов, характеризуемая резкими скачками объемов производства, в связи с чем возникает необходимость разработки адаптационных методов и механизмов управления функционированием парка вагонов металлургического предприятия. У статті розглянута проблема управління станом вагонних парків, пов'язана з необхідністю ухвалення рішень в умовах циклової динаміки економічних процесів, яка характеризується різкими скачками обсягів виробництва, у зв'язку з чим виникає необхідність розробки адаптаційних методів і механізмів управління функціонуванням парку вагонів металургійного підприємства. The article deals with the problem of control over the state o railway cars fleet, which is connected with the necessity of taking decision, under the conditions of cycle dynamics of economic processes, characterized by drastic leaps in production volumes, leading to to the necessity of designing of adaptive methods and control mechanisms for railway cars fleet of iron and steel works. |
|
Date |
2013-01-14T10:35:01Z
2013-01-14T10:35:01Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/4070
|
|
Language |
ru
|
|