Удосконалення маркетингової політики організації в сучасних умовах
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення маркетингової політики організації в сучасних умовах
Усовершенствование маркетинговой политики организации в современных условиях Improving the marketing policies of the organization in modern conditions |
|
Creator |
Міскі-Оглу, Олексій Георгійович
Шлапак, Наталя Степанівна Комарова, Л. О. Миски-Оглу, Алексей Георгиевич Шлапак, Наталья Степановна Комарова, Л. А. |
|
Description |
Міскі-Оглу О. Г. Удосконалення маркетингової політики організації в сучасних умовах / О. Г. Міскі-Оглу, Н. С. Шлапак, Л. О. Комарова // Вісник Приазовського державного технічного університету : зб. наукових праць / ПДТУ. - Маріуполь, 2011. - Вип. 21. - С. 53-57. - (Серія : Економічні науки).
Розглянуто маркетингову політику просування для підприємства в сучасних умовах. Запропоновано комплекс просування для підприємства, який позволяє досягти запланованих цілей, а також забезпечити бажаний рівень продажу продукції. Визначено заходи по попередженню потенційних ризиків при впровадженні цього комплексу. Рассмотрена маркетинговая политика продвижения для предприятия в современных условиях. Предложен комплекс продвижения для предприятия, который позволяет достичь запланированных целей, о также обеспечить желаемый уровень продажи продукции. Определены меры по предотвращению потенциальных рисков при внедрении этого комплекса. We consider marketing promotion strategy for the enterprise today. A set of promotion for the company, which allows you to achieve the planned objectives, as well as to ensure the desired level of sales. Identified measures to prevent potential risks in implementing this complex. |
|
Date |
2013-01-22T13:44:27Z
2013-01-22T13:44:27Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/4147
|
|
Language |
uk
|
|