Розробка маркетингової стратегії сучасного машинобудівного підприємства
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Розробка маркетингової стратегії сучасного машинобудівного підприємства
Разработка маркетинговой стратегии современного машиностроительного предприятия Marketing Strategy of the Modern Machine-building Enterprise Work out |
|
Creator |
Горова, Ксенія Олександрівна
Горовая, Ксения Александровна Gorova, K. |
|
Description |
Горова К. О. Розробка маркетингової стратегії сучасного машинобудівного підприємства [Текст] / К. О. Горова // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. - Маріуполь, 2011. - Вип. 2. - С. 246-252.
В статті визначена необхідність розробки маркетингових стратегій для сучасного машинобудівного підприємства. Проведений маркетинговий аналіз та запропонована стратегія розвитку для машинобудівного підприємства – ПАТ "Харківський тракторний завод iм. С. Орджонiкiдзе". В статье определена необходимость разработки аркетинговых стратегий для современного машиностроительного предприятия. Проведен маркетинговый анализ и предложена стратегия развития для машиностроительного предприятия - ПАТ "Харьковский тракторный завод им. С. Орджоникидзе". The necessity of marketing strategies work out for the modern machine-building enterprise is proposed in the article. The marketing analysis is carried out, and the development strategy for the machine-building enterprise is offered on example of Kharkiv tractor plant. |
|
Date |
2013-02-12T09:34:01Z
2013-02-12T09:34:01Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/4354
|
|
Language |
uk
|
|