Запис Детальніше

Розробка маркетингової стратегії сучасного машинобудівного підприємства

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розробка маркетингової стратегії сучасного машинобудівного підприємства
Разработка маркетинговой стратегии современного машиностроительного предприятия
Marketing Strategy of the Modern Machine-building Enterprise Work out
 
Creator Горова, Ксенія Олександрівна
Горовая, Ксения Александровна
Gorova, K.
 
Description Горова К. О. Розробка маркетингової стратегії сучасного машинобудівного підприємства [Текст] / К. О. Горова // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. - Маріуполь, 2011. - Вип. 2. - С. 246-252.
В статті визначена необхідність розробки маркетингових стратегій для сучасного машинобудівного підприємства. Проведений маркетинговий аналіз та запропонована стратегія розвитку для машинобудівного підприємства – ПАТ "Харківський тракторний завод iм. С. Орджонiкiдзе".
В статье определена необходимость разработки аркетинговых стратегий для современного машиностроительного предприятия. Проведен маркетинговый анализ и предложена стратегия развития для машиностроительного предприятия - ПАТ "Харьковский тракторный завод им. С. Орджоникидзе".
The necessity of marketing strategies work out for the modern machine-building enterprise is proposed in the article. The marketing analysis is carried out, and the development strategy for the machine-building enterprise is offered on example of Kharkiv tractor plant.
 
Date 2013-02-12T09:34:01Z
2013-02-12T09:34:01Z
2011
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/4354
 
Language uk