Запис Детальніше

Конкурентні позиції українських підприємств на міжнародному ринку туристичних послуг

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Конкурентні позиції українських підприємств на міжнародному ринку туристичних послуг
Конкурентные позиции украинских предприятий на международном рынке туристических услуг
Competitive positions of Ukrainian enterprises in the international tourist market
 
Creator Дугінець, Ганна Володимирівна
Дугинец, Анна Владимировна
Duginets, А. V.
 
Description Дугінець Г. В. Конкурентні позиції українських підприємств на міжнародному ринку туристичних послуг [Текст] / Г. В. Дугінець // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2012. - Вип. 2, Т. 1. - С. 235-237.
У статті наведено результати аналізу конкурентних позицій українських підприємств на міжнародному ринку туристичних послуг, який є основою для прийняття стратегічних рішень і розробки нових підходів до вирішення проблем у майбутньому. Визначено в якості сильних позицій рівень забезпеченості туристичними ресурсами для виходу українських підприємств на пізнавально-розважальний та рекреаційно-оздоровчий сегменти зовнішніх ринків.
В статье приведены результаты анализа конкурентных позиций украинских предприятий на международном рынке туристических услуг, который является основой для принятия стратегических решений и разработки новых подходов к решению проблем в будущем. Определен в качестве сильных позиций уровень обеспеченности туристическими ресурсами для выхода украинских предприятий на познавательно-развлекательный и рекреационно-оздоровительный сегменты внешних рынков.
In the article the results of the analysis of the competitive position of the Ukrainian enterprises in the international tourism market, which is the basis for strategic decision-making and the development of new approaches to solving problems in the future, are given. Determined as being a strong position is the level of supply of tourism resources for Ukrainian companies’ entrance into the cognitive-entertainment, recreation and wellness segments of foreign markets.
 
Date 2013-03-19T08:05:11Z
2013-03-19T08:05:11Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/4495
 
Language uk