Напрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринку
EIR PSTU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Напрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринку
Направления формирования маркетинговых стратегий продвижения лекарственных средств на конкурентном рынке Destinations of building marketing strategies for promote drugs in a competitive market |
|
Creator |
Фролова, Валерія Юріївна
Фролова, Валерия Юрьевна Frolova, V. |
|
Description |
Фролова В. Ю. Напрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринку [Текст] / В. Ю. Фролова // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2012. - Вип. 2, Т. 1. - С. 245-248.
У статті запропоновані та розглянуті основні напрямки формування стратегії просування лікарських препаратів на конкурентному ринку, з урахуванням особливостей функціонування фармацевтичної галузі України. В статье предложены и рассмотрены основные направления формирования стратегии продвижения лекарственных средств на конкурентном рынке, с учетом особенностей функционирования фармацевтической отрасли Украины. In the article proposed the basic directions of drugs promotion strategy in a competitive market, having regard to the functioning of the pharmaceutical industry of Ukraine. |
|
Date |
2013-03-19T08:51:22Z
2013-03-19T08:51:22Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eir.pstu.edu/handle/123456789/4498
|
|
Language |
uk
|
|