Запис Детальніше

Напрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринку

EIR PSTU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Напрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринку
Направления формирования маркетинговых стратегий продвижения лекарственных средств на конкурентном рынке
Destinations of building marketing strategies for promote drugs in a competitive market
 
Creator Фролова, Валерія Юріївна
Фролова, Валерия Юрьевна
Frolova, V.
 
Description Фролова В. Ю. Напрями формування маркетингових стратегій просування лікарських засобів на конкурентному ринку [Текст] / В. Ю. Фролова // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності = Theoretical and Practical Aspects of Economics and Intellectual Property : збірник наукових праць : у 2-х вип. / ПДТУ. – Маріуполь, 2012. - Вип. 2, Т. 1. - С. 245-248.
У статті запропоновані та розглянуті основні напрямки формування стратегії просування лікарських препаратів на конкурентному ринку, з урахуванням особливостей функціонування фармацевтичної галузі України.
В статье предложены и рассмотрены основные направления формирования стратегии продвижения лекарственных средств на конкурентном рынке, с учетом особенностей функционирования фармацевтической отрасли Украины.
In the article proposed the basic directions of drugs promotion strategy in a competitive market, having regard to the functioning of the pharmaceutical industry of Ukraine.
 
Date 2013-03-19T08:51:22Z
2013-03-19T08:51:22Z
2012
 
Type Article
 
Identifier http://eir.pstu.edu/handle/123456789/4498
 
Language uk